Cote de Nacre - Normandië (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Lorenzo
, Datum:
10.01.2023 22:33
Hallo allemaal,
Wij zijn wellicht van plan om komende zomer naar de camping Cote de Nacre in Normandie te gaan met twee kinderen (12 en 13 jaar oud). Op Zoover staan redelijk wat slechte recensies. Zijn hier op het forum nog ervaringen die wat positiever zijn? We willen een mobile home huren. Alle ervaringen zijn meer dan welkom! Dank jullie wel. Als er goede alternatieven in Normandie zijn hoor ik het ook graag.
Geplaatst door: Nika
, Datum:
11.01.2023 15:54
Geplaatst door: Monique9
, Datum:
12.01.2023 10:22
Wij waren in mei vorig jaar op deze camping. Prachtig toilet gebouw. Grote plekken maar met regen vieze camping veel modderige paden. Receptie idd lang dicht tussen de middag. Je kon wel op loop afstand naar het strand.
We hebben ook gestaan op camping port’land in Normandië die vonden we leuker en ook megatrots plaatsen vriendelijke mensen bij receptie denken erg met je mee wij kwamen met grote camper was wel even puzzelen waar we konden staan.
Biuiten de camping wel uitzicht over de zee maar niet echt een strand om naartoe te lopen en de weg naar het havenplaatsje is erg stijl. Leuke omgeving om fietsen mee te nemen maar gewone fietsen is een hele uitdaging electrische fietsen gaat prima.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
13.01.2023 19:45
als ik op zoover zoek: campings in normadie en dan op waardering, dan heb ik 4 pagina's met campings die allemaal een betere waardering hebben dan cote de nacre.
De hoogste waardering is een 8,7 en Cote de Nacre een 6,2. Dus genoeg alternatieven zou ik zo bedenken.
Ik heb hier op de site een review geschreven over 2019. Ik vond het prima voor korte week om de omgeving te ontdekken; we zijn elke dag op pad geweest voor de invasiestranden en aanverwanten. Maar ik zou er nooit in de zomer willen 2-3 weken willen zitten. Het is fijn als een camping zo leuk en aantrekkelijk is dat je er ook gewoon een dag lekker kan niksen, en daarvoor vond ik die camping niet echt aantrekkelijk.
Het was ook geen verschrikkelijke camping in die zin van herrie of vies maar gewoon niet gezellig. Strakke rijen mobilhomes. een restaurant dat eruit ziet als een kantine.