L’Hirondelle (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: RKH
, Datum:
10.01.2023 21:14
We overwegen camping l’Hirondelle met onze kleuters en peuter. Alles lijkt fantastisch, maar....een 5.3 voor sanitair/hygiëne doet ons toch echt wel een beetje schrikken. Kunnen recente kampeerders vertellen of dit echt zo slecht is? Gedateerd sanitair maakt ons niets uit, ontbreken van wc papier kunnen we ook wel mee leven. Maar gewoon netjes stellen we wel op prijs.
Verder...wat zijn de ervaringen met het weer in die streek? Ik dacht zelf dat je in de Drome wel goed zat, voornamelijk lekker warm en grotendeels droog. Maar lees nu ook reviews die anders doen vermoeden. We vinden het wel lekker om ‘s ochtends lekker buiten te kunnen ontbijten en ‘s avonds ook nog een flinke tijd aangenaam buiten te kunnen zitten. Wat zijn jullie ervaringen?
Geplaatst door: Nika
, Datum:
11.01.2023 11:25
Wij waren er in 2018. Er was toen aangegeven dat er een nieuw sanitairgebouw zou komen, weet niet of dit inmiddels al zo is. Maar het was toen echt erg. Wij zijn niet echt kieskeurig vwb sanitair, zolang we warm kunnen douchen en de wc,s werken vind ik het gauw prima, maar dit was echt erg. Onze kinderen toen 7 en 9 konden niet zelfstandig douchen omdat de temperatuur varieërde van kokend heet tot ijskoud. Het echtpaar wat schoonmaakte, gebruikten vieze oude doeken voor alle wc,s in dat gebouw. De elektriciteit draden waren in sommige douches niet afgewerkt. Ook hebben we een douche gehad, waar een gat achter was, omdat dit niet afgewerkt was. Liet je wat vallen, dat was t weg. Ik heb dit nog nooit zo meegemaakt. Terwijl dit een van de duurste campings was die we ooit hebben gehad.
Positief is de fantastische ligging, ( wij hadden rivier en open veld plek) met sublieme uitzichten.
Het zwembad met waterpark is ook helemaal top. De Drôme is geweldig, vanuit Die kun je fantastische uitstapjes maken, maar ik denk dat er zeker ook mooiere campings zijn qua prijs/kwaliteits verhouding.
Wij zijn eigenlijk nooit ziek, wel op deze camping, allemaal achterelkaar, en later hoorden we dat er velen op de camping ziek waren geworden. Maar goed, om positief af te sluiten, dit was 4,5 jaar geleden,misschien is dit inmiddels verbetert, je zou ook de camping hierover kunnen informeren.
Geplaatst door: Nika
, Datum:
11.01.2023 11:35
Oh en vwb het weer. Wij waren er 2 weken, 1 week erg warm, 2e week koeler, en zwembad was toen ook echt te koud, en een aantal hevige regen gehad ( er waren toen overstromingen op sommige campings)
Geplaatst door: Femke
, Datum:
16.01.2023 21:01
Dag,
Wij hebben 2 jaar geleden met veel plezier op deze camping gestaan. Pitch 179. Hele grote plek, vlakbij de rivier. Wij stonden bij een schoon sanitairgebouw. Wel verouderd, maar dat vinden wij niet erg. Enige nadeel is dat deze plek ver weg ligt van het zwembad/winkel/animatie. Een fiets is dan erg handig! Mocht je vragen herberg dan hoor ik het graag. Wij hebben het super gehad!
Geplaatst door: ® Esther1977
, Datum:
16.01.2023 21:30
Is deze camping ook leuk voor pubers?
16 en 18 jaar
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
17.01.2023 19:50
Wij zijn er vorig jaar geweest, heb geen nieuw sanitair gezien. Wat ze gezegd hebben dat wel vernieuwd zou zijn was de riolering maar de putlucht hing er nog steeds.
Sanitair is gewoon smerig omdat het niet goed word schoon gemaakt, niet omdat je voorganger de boel niet netjes achter laat. Vieze bruine brede kringen rond om de druk knoppen vd douches. "Muren" vies met ranzigheden van weken oud... Wij zijn er eerder door weg gegaan en dat doen we niet snel...