camping met 18+ kind (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
10.01.2023 14:02
Hallo allemaal,
We zoeken een camping waar een 18 jarige het ook nog naar haar zin kan hebben en waar ze niet een van de oudste is. Ze wil graag nog 1 jaar mee. We houden niet van feestcampings met disco/schuimpartys enz. De jongere trouwens ook niet. Wat wel leuk is.. Zwembad, hangplek, wifi (levensbehoefte nr 1 ;) ) en leuke andere jongeren. Een barretje en waar je iets te eten kan halen of kan eten is ook fijn. Formaat van de camping wat we als prettig ervaren is max 200. We nemen ook een hond mee dus daar houden we ook graag rekening mee.
Ik heb al het een en ander beken en gezien maar nog niet echt een gevoel van daar moeten we heen,
Oja de evt km max 1000. Dordogne hebben we al gezien.. Wie weet er nog iets leuks.
Geplaatst door: Jiska1978
, Datum:
10.01.2023 19:09
Misschien is camping Rioclar voor jullie een optie?
Wij gaan er deze zomer heen met oa onze 18 jarige dochter.
Wat ik begrepen heb komt er meer oudere jeugd, de omgeving is prachtig en veel te doen in de omgeving.
Succes met zoeken!
Geplaatst door: ® esther1977
, Datum:
10.01.2023 22:18
Ziet er leuk uit deze camping, ik heb 3 tieners en zoek idd ook camping van kinderen van 13 t/m 18.
camping ligt wel op 1100 meter hoog, Ik weet niet of het dan heel koud zou worden savonds?
wanneer gaan jullie
Geplaatst door: Jiska1978
, Datum:
10.01.2023 22:27
Hoi!
Wij gaan eind juli/begin augustus.
Wel in een mobile home deze keer, niet omdat we denken dat het te koud wordt ‘s nachts maar voor het gemak.🫣
Met de tent zou ik een extra dekentje meenemen of eventueel een klein elektrisch kacheltje.
Maar zou me daar echt geen zorgen over maken.
Wanneer willen jullie gaan?
Geplaatst door: Esther1977
, Datum:
10.01.2023 23:06
Hoi
Ook eind juli begin augustus, we gaan dan met de caravan en de kinderen in een tentje, snachts koud vind ik wel lekker, maar de avonden wil ik niet met jas aan zitten 😂 ben middelandse zee klimaat gewend, daarom twijfel ik, maar camping lijkt me heel gaaf.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
11.01.2023 09:26
- Camping als Bastide en Ardèche in Ruoms. Op deze camping hebben ze een speciale plek voor jongeren.
- Camping Le Plan d’eau in Saint Privat
- Camping Le Glandasse in Die
- Camping La Pinede in Die
- Camping Solaire in Veynes
Geplaatst door: An
, Datum:
12.01.2023 08:40
Camping Du Brec en camping De Coursavy.
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
14.01.2023 00:01
Bedankt voor de reacties..