Camping Le Lac des 3 Vallees (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Marieke2
, Datum:
26.12.2022 22:53
Ik ben op zoek naar een camping voor de zomer 2023. We kamperen met een vouwwagen. De voorkeur gaat uit naar een camping met 'het echte kampeergevoel', waar niet de verhuurobjecten de overhand hebben.
Onze kinderen (13-10-8) hebben behoefte aan veel faciliteiten; groot zwembad, glijbanen, een rivier / meer, crossbaantje (pumptrack), speeltuin.
Vanwege de faciliteiten is mijn oog gevallen op camping Le Lac des 3 Vallees, maar ik twijfel of de camping ons ook past qua sfeer en ligging van de kampeerplaatsen.
Ik kan niet veel recente reviews van kampeerders vinden over deze camping. Zijn er kampeerders met recente ervaring?
Ook tips voor andere geschikte campings zijn welkom!
Geplaatst door: Nynke
, Datum:
26.12.2022 23:47
Hoi Marieke,
Als je de camping op google intypt kun je ook veel reviews vinden bij Google zelf. Ik heb het zelf ook net ontdekt, erg handig. Ook op Zoover staan redelijk wat recensies over deze camping.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
27.12.2022 13:26
Leuke camping met veel hoogteverschil. Zwembad en restaurant boven op de heuvel, dus wel wat klimmen. Onderaan een meer met kabelbaan en veel vertier.
Ik had wel het idee dat een soort passepartout moest worden gekocht voor de speeltuin.
Wel prijzig, ook met onze vouwwagen, 6 jaar terug. Wij kwamen op de bonnefooi, en betaalden ongeveer 80 euro per nacht.
Ongeveer in dezelfde richting: camping Moulin de la Pique, in Belves. Wel veel nederlanders, maar minder huisjes, dus meer kampeergevoel dan de camping in Lectourne.