Wat is belangrijk aan een goede kampeer-app? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Rob
, Datum:
27.12.2022 14:35
@Johan: Klopt, digitaal is makkelijker.
Daarom had ik ook graag een ffcc app gehad. In die gids staan alle campings sec genoemd, met kloppende (!) info in de vorm van pictogrammen, objectief en zonder verdere meningen. Die kopen we al jaren. En een boek is eigenlijk veel leuker, en hoef je nooit op te laden, en heeft geen additionele kosten (in app aankopen, dataverkeer).
Die anwb boekjes plaatsen een camping ook aan zee, als je toch nog een eind moet lopen.
Voor een selectie van - en dus niet alle - campings met meningen hebben we de acsi app dan wel.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
27.12.2022 21:03
Ik gebruik van jongs af aan de papieren FFCC-gids, tja, destijds was er geen internet, en dat doe ik nog altijd. En ja, ik weet dat dat niet meer van deze tijd is, maar ja gewoonte:-)
Het gekke: toen ik tien jaar geleden voor het eerst met een camper op pad ging heb ik de papieren camperplaatsengidsen van de FFCC en Facile en Route gekocht, heb ze nooit gebruikt. Want ja, op Internet is veel handiger zoeken...
Geplaatst door: ® JurgenB
, Datum:
30.12.2022 13:12
Goed nieuws voor de FFCC liefhebbers, er is namelijk ook een FFCC app.
, Datum:
30.12.2022 19:18
Als ik niet goed kijk hoor ik het graag, maar volgens mij is die app zo ongeveer de digitale variant van het FFCC-magazine, niet van de FFCC-campinggids.
, Datum:
31.12.2022 08:40
Ik heb de app gedownload om hem eens te bekijken. Je kan in de kaart modus naar campings zoeken. Om de gegevens van de camping te bekijken moet je wel FFCC lid zijn. Als je de voledige functionaliteit wil gebruiken is de app niet gratis dus. Lidmaatschap voor 1 persoon is voldoende en kost 26 euro per jaar. Ik denk dat ik het eens ga proberen.
, Datum:
31.12.2022 09:20
Hm, de papieren gids kost iets van 15:euro...
, Datum:
31.12.2022 09:26
Die krijg je ook als je lid bent.......
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
31.12.2022 10:29
@JurgenB,
Heb je deze pagina al eens geprobeerd?
https://www.camping-frankrijk.nl/kaart
Camping-Frankrijk.nl werkt samen met de uitgeverij van de Officiële kampeergids van de FFCC.
Nadeel van deze gids is dat er veel campings in staan die gesloten zijn. Het is lastig om die informatie up-to-date te houden. Er zijn vooral veel municipal campings die camperplaats zijn geworden.
, Datum:
31.12.2022 11:20
Ja natuurlijk, heel fijn op te gebruiken ook. Ik vind het gewoon leuk om ook eens nieuwe dingen te proberen. Complimenten voor jullie site en die zullen we ook zeker blijven gebruiken.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
31.12.2022 12:56
Ha ha, dit is vast niet de wending die Risanne van de campy app voorzien had toen ze het topic opende ...
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
31.12.2022 13:53
Ik denk het ook niet Rob! Zij is hier trouwens de grote afwezige in dit topic!