Camping voor oudere jeugd (16-20 jr) in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Joanne75
, Datum:
28.11.2022 10:45
Mijn vorige topic is om mij onbekende redenen gesloten voor reacties? Geen idee waarom, er werd niets geks in gezegd volgens mij.
Vanochtend zat ik voor 9.00 uur klaar om direct bij het openen van de boekingen camping la Brasilia te boeken; is íe direct al VOL ! In mijn beschikbare periode althans. Misschien nog wel bij andere organisaties te boeken maar tegen de hoofdprijs, niet te doen.
Bij de vorige camping die ik reserveerde, l'Amfora Spanje, werd de aanvraag ook afgewezen wegens alles al vol.
Ik vind het niet leuk meer, je kunt niet eens rustig prijzen vergelijken en paar nadenken zo. En mensen die hun vakantiedata nog niet weten, kunnen al nooit terecht op dergelijke campings.
Zoektocht gaat nu weer verder. Misschien dan toch maar la Chapelle overwegen, of les Rivages?
Tijden van gezellig een vakantie uitzoeken en wat campings (qua prijzen) kunnen vergelijken is voorbij. Het is kennelijk de wekker zetten tegenwoordig of vaste gast worden zodat je voor volgend jaar kunt reserveren. Balen !
Geplaatst door: Irene
, Datum:
28.11.2022 12:29
Hier precies hetzelfde. Raar systeem wat ze hanteren, zeg dan meteen dat het vol is.
Nu moeten wij ook weer op zoek naar iets anders.
Wij zijn op zoek naar een kampeerplaats maar bij la Chapelle die jij noemt zie ik alleen camperplaatsen.
, Datum:
28.11.2022 12:40
Ik zoek een (betaalbare) huuraccommodatie, dus geen staanplaats voor caravan/tent/camper.
Jij dus ook niks kunnen reserveren. Ik vind het gewoon niet normaal, dat het al de 3e camping is voor mij die direct na openstelling al vol zit. En wat er overblijft zijn de duurste varianten en soms zelfs dat niet eens.
Ik kan niet in ieders portemonee kijken maar ik zie heel veel prijzen beginnend vanaf ruim 3500,- oplopend tot wel 7.000 euro. Voor stacaravan op een camping.
Pffttt..
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
28.11.2022 13:16
Misschien eens naar campings kijken met minder sterren. Die zijn vaak een stuk minder duur en lang niet zo snel vol.
, Datum:
28.11.2022 13:54
Ik vind vooral de prijsstijgingen absurd.
Dit jaar naar camping Les Sablons geweest. Dezelfde type mobilhome is nu bijna 1000,00 DUURDER geworden in dezelfde periode (om precies te zijn 925,- euro).
Ik vind dat gewoon niet normaal.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
28.11.2022 14:49
Wat een prijzen inderdaad. Een collega heeft net geboekt op camping Norcenni- Girasole in Italië. De camping ligt niet aan zee of een riviertje, ligt echt in de binnenlanden. Daardoor misschien wel wat beter betaalbaar al weet ik dat Italië over het algemeen duurder is dan Frankrijk en Spanje.
Ik blijf La Chapelle toch ook geschikt vinden, vooral gezien de ligging! Ideaal in een gezellig toeristenplaatsje + mooie omgeving.
Geplaatst door: Patriess
, Datum:
29.11.2022 09:44
Misschien is Canigou ook een optie?
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
29.11.2022 10:19
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
29.11.2022 10:32