Gezocht middel grote gemoedelijke camping Côte d Azure (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: nikki
, Datum:
21.11.2022 15:34
Wij zijn een stel die zonder kinderen die in augustus die kant op willen gaan,dus annimatie of waterpark zoeken we niet.
Wel een camping in de buurt van restaurants en winkeltjes en op fietsafstand de zee.
Ik kom veel grote campings tegen met veel huisjes en stacaravans en wij gaan met eigen caravan en zoeken een camping met het liefst veel tenten of caravans.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
21.11.2022 19:41
, Datum:
21.11.2022 19:43
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
22.11.2022 13:18
Camping Le Veille Ferme in Villeneuve Loubet Plage beviel ons altijd goed. Dicht bij Antibes waar je heerlijk kunt winkelen en eten, maar ook per fiets makkelijk te doen naar Cannes en Nice. Zee is dichtbij, camping heeft ook een zwembad maar geen toeters en bellen. Ruime plaatsen, vooral voorste gedeelte rechts, geen super hip sanitair, maar wel schoon. Je kunt ook mooie tochten maken in het achterland, Eze, maar ook een dag naar Italië is een keer leuk om te doen.(Ventimiglia). Succes met je zoektocht!
Geplaatst door: Marike
, Datum:
22.11.2022 14:56
- Camping Bonporteau in Cavalaire sur mere
- Camping La Treille in Cavalaire sur mere
- Camping de la Plage in Port Grimaud
Geplaatst door: Diny
, Datum:
22.11.2022 16:18
Ik kan Camping Selection in La Croix Valmer aanraden. Op loopafstand van de zee en je kan fietsen naar veel mooie plaatsen in de omgeving bv St Tropez, Ste Maxime, Cavalaire sur Mer (3km), Le Lavandou. Er zijn veel fietspaden langs de kust. Erg mooi.
In augustus zijn wel veel Parijzenaars nog op vakantie en dus ook op Selection. Daarom gaan wij daar niet in augustus naartoe maar in mei/juni en/of september. Dan is het rustiger en gemoedelijk.
Geplaatst door: nikki
, Datum:
22.11.2022 21:19
Camping Saint Pons lijkt me wel leuk.
Maar op de foto"s van @ johan staan op de plattegrond allemaal kruisjes,misschien betekend het niks maar misschien ook wel.
Vandaar mijn vraag of iemand mooie plekken kan aanbevelen/
Geplaatst door: Marike
, Datum:
22.11.2022 21:44
@ Diny, ook in augustus gewoon gezellig en gemoedelijk hoor! Wij gaan laatste jaren altijd in augustus en ook naar de cote d’Azur. Juist een fijne tijd om te gaan. Dat Fransen alleen in Augustus gaan is allang verleden tijd. De scholen in Frankrijk hebben heel juli en augustus vrij en ook in Frankrijk hebben ze met vergrijzing te maken wat betekent dat tegenwoordig ook genoeg mensen in juni en september gaan.
, Datum:
23.11.2022 23:15
@nikki, op de foto staat ook "reseau d'arrosage" dat betekend irrigatie netwerk