We willen in juli met onze camper naar Bretagne, we zijn hier nog nooit geweest. Nu lees ik zoveel verschillende verhalen dus ik hoop hier wat duidelijkheid te krijgen.
Is het echt zo druk in deze maand dat het moeilijk is een plekje op een camping te vinden?
Mag je nu wel in juli met de hond op het strand of niet? We wandelen graag dus hopen dat dit ook over het strand kan.
We houden van de wat rustige campings. Iemand tips? Mag ook waar het niet zo toeristisch is.
En waar of welke camping moeten we in het binnenland zeker aan doen? wandelgebied , dorpje op loopafstand. Een stroompje/riviertje/meertje is dat ook te vinden in Bretagne?
Ik hoop op mooie tips en antwoorden.
Wij waren door het mooie weer onverwachts in bretagne 3 weken vanaf 8 juli. Het viel op hoe druk het was maar was dit jaar overal zo.
Steeds 4 nachten ergens gestaan.camping les roches in erquy is altijd wel plek denk ik als je smorgens komt of belt.Omgeving erg mooi om te wandelen.
Camping pouldu in le pouldu in het zuiden erg leuk en niet groot. Ze doen alle moeite voor een plek voor je. Mooi strand in het dorp.
In de buurt van st malo in het noorden kwamen we bij de plaats st briac sur mer. Een hele leuke plek met mooie haven en stranden.camping 2 etoiles heeft altijd wel plek maar was niks bijzonders. In dinard zit een mooie strandcamping maar was dit jaar vol.