Camping L'etoile d'argens (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Madelon
, Datum:
21.10.2022 19:45
In de afgelopen 20 jaren zijn we meerdere malen op L'etoile d'argens geweest met eigen tent, tot 7 jaar geleden. Dit is altijd mijn favoriete camping geweest, dus ik zit te kijken of dit wat kan zijn voor volgend jaar. Ik las dat de camping een aantal jaren geleden is overgenomen en dat er nu voornamelijk huuraccomodaties zijn.
Is er iemand de afgelopen jaren op de camping geweest die mij meer kan vertellen over de kampeerplaatsen?
Is er nog een beetje een campinggevoel of zijn de kampeerplaatsen op 1 hand te tellen? Hoe is de staat van het sanitair nu de camping zich voornamelijk richt op verhuur? En waar bevinden de overgebleven kampeerplaatsen zich op de camping? Ik hoop dat er iemand is die hier iets over kan vertellen.
Recente recensies op internet gaan vooral over de verhuur, dus daar wordt ik niet veel wijzer van.
Geplaatst door: Annies
, Datum:
22.10.2022 08:35
3 jaar geleden voor het laatst geweest. Wij huren idd altijd. Campinggevoel weinig van gezien maar voor ons hoefde dat ook niet. Als ik het vergelijk met de reacties van andere populaire campings hier op het forum zie ik daar weinig van terug op deze camping Etoile. Wellicht komt dat ook door onze periode september. Wij vonden het altijd een prima camping ons. Misschien kan je eens naar camping Saint Agulf plage kijken. Minder verhuur en meer camping plaatsen. Toen wij in september er langs reden stond de camping helemaal vol. En ook nog eens dichter bij het strand. 😉
Geplaatst door: Marike
, Datum:
23.10.2022 10:07
Zo op de site te zien zijn er nog voldoende kampeerplekken en vaak zorgen de campings er wel voor dat de kampeerplekken bij elkaar staan. Als de camping je altijd goed bevallen is zou ik lekker weer gaan. De camping ziet er erg mooi uit en zo te zien mooie ruime plekken! En anders even de camping mailen waar de kampeerplekken staan?
Geplaatst door: Madelon
, Datum:
23.10.2022 20:45
Bedankt voor jullie reacties!
Saint Agulf plage is inderdaad qua ligging top dichtbij het strand. Hier hebben we weleens gestaan. Ik vind de ruimere plekken op L' etoile d'argens wel een groot voordeel vergeleken met die op Saint Agulf plage.
Goed idee om de camping te mailen. Denk dat ik dat eerst maar even ga doen.
Verdere ervaringen over bijv de staat van het sanitair hoor ik graag!