Le serigan plage (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Anjavss
, Datum:
07.10.2022 08:35
Goedemorgen,
Ook ik ben weer op zoek naar een camping in Zuid-Frankrijk. Dit jaar een geweldige tijd gehad op Floride in La bacares. Nu kunnen we volgend eindelijk naar Le serigan plage (jongste dochter moet 1.20 zijn voor de glijbanen).
Nu begin ik toch te twijfelen. Het is een enorme grote camping. En ik vraag me echt af of het zwembad wel groot genoeg is voor zoveel gasten. Heeft iemand hier ervaring mee. We zitten helaas ook aan het hoofdseizoen gebonden. We willen de laatste week van juli en eerste van aug is de planning.
Of heeft er iemand nog andere leuke tips? Camping met een leuk waterpark in Zuid-Frankijk.
Groetjes Anja
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
07.10.2022 13:47
wat een stress hè?
Mega grote camping, hutje mutje naast elkaar, groot zwembad, dat wel.
Camping ligt aan zee, je loopt zo het strand op.
Maar ja, die glijbanen hè?
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
07.10.2022 21:58
We zijn in september in Serignan geweest. Wel overlast gehad van camping Serignan Plage. Het is er in hoofdseizoen wel een lawaaierige omgeving.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
08.10.2022 09:11
Geplaatst door: Anjavss
, Datum:
08.10.2022 11:01
Ja die glijbanen ja. Die trekken heel erg bij de kids.
En we hebben al 2 topcampings gehad. Dus overtref dat dan maar eens.
Onze favoriet is hippocampe in argeles.
Hutje mutje... ja dat is vaak op campings. Ik was meer benieuwd hoe groot het zwembad is tov het aantal gasten.
Ik ga een beoordeling invullen. Mimosas was vorige jaar onze nummer 2. We moesten kieze tussen floride en die.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
08.10.2022 18:50
Camping Le Serignan Plage is absoluut geen hutje mutje, echt een prachtige camping met prima ruime plekken! De camping is niet voor niets erg populair.
Wij hebben zelf afgelopen zomer gestaan op camping Les Mimosas in Portiragnes Plage. Aanrader, een hele leuke camping met mooi zwembad en vele glijbanen!
Zelf kijken wij ook nog naar camping Les Mediterranees (Beach Garden, Nouvelle Floride, Charlemagne) in Marseillan Plage. Lijkt mij echt prachtig en ik hoor er positieve verhalen over dus misschien ook een optie voor jullie.
Geplaatst door: Madelon
, Datum:
09.10.2022 20:11
Wij zijn vorig jaar naar Serignan Plage geweest. Het is een hele mooie camping. Zowel de kampeerpkekken als de verhuur accomodaties zijn erg ruim opgezet in een soort wijkjes. Hierdoor merk je wat minder hoe groot het is. Glijbanenpark was geweldig, al waren ze niet streng op die 1 m 20. Ons zoontje van 3,5 mocht al samen met 1 van ons van de meeste grote glijbanen af.
Wij waren er eind juni dus was niet zo druk. Bij het zwembad waren meestal wel bedjes te verkrijgen. Denk dat je in het hoogseizoen bijna geen bedje kan krijgen.
Het zwembad is ruim opgezet met grote grasvelden, dus hopelijk in het hoogseizoen nog wel te doen qua drukte. Strand is ook breed, waardoor je altijd wel een redelijk rustig plekje zal kunnen vinden.
Overige faciliteiten zoals bakkertje, take away en restaurant daarvan vraag ik me af of dit wel is opgewassen tegen de drukte van het hoogseizoen. Dit was in juni al druk en restaurant altijd al vol zonder reservering.
Wij overwegen volgend jaar weer te gaan, dus ik lees graag mee of er nog ervaringen zijn over het hoogseizoen!
Geplaatst door: J
, Datum:
10.10.2022 17:45
Misschien een rare vraag maar hoe staat het met de hoeveelheid muggen op deze camping? Serignan plage.
Hebben ooit in de buurt van Narbonne gestaan en zijn daar echt vertrokken vanwege de enorme hoeveelheid muggen.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
11.10.2022 09:28
Meestal heb je geen last van muggen, maar als het in het voorjaar flink geregen geeft, dan kun je 2 weken later wel last van muggen hebben, maar 2 weken later is het an weer afgelopen.