Camping L'Hippocampe in Volonne (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Suzan Donkers
, Datum:
03.10.2022 09:48
Wij (ouders met 16-jarige zoon) hebben ons oog laten vallen op camping L'Hippocampe in Volonne. Als ik echter de reviews lees, dan staan er alleen hele oude in. Zijn er mensen die er recent zijn geweest? Hoe vonden jullie het daar? Wat voor ons heel belangrijk is, dat er veel nederlandse jongeren zijn, waar je makkelijk aansluiting bij vindt. Vooral dat zij in de avond samen kunnen chillen en/of uitgaan.
Wij zijn de afgelopen jaren naar Solaire in Veynes geweest en naar Les Rivages in Millau. Beide campings zijn geweldig voor tieners.
Geplaatst door: ® Susanna
, Datum:
03.10.2022 11:24
Kijk even op Zoover. Daar vind je recente (enthousiaste) meningen.
Geplaatst door: Suzan Donkers
, Datum:
03.10.2022 12:15
Dan klopt @Susanna, maar de kampeerders op deze site zijn vergelijkbaar met onze stijl van kamperen. Ik hecht hier meer waarde aan. Maar wat ik op Zoover heb gelezen, stemt al positief.
Geplaatst door: ® Susanna
, Datum:
03.10.2022 19:08
Ik snap wel wat je bedoelt, Suzan. Maar onder het motto “beter iets dan niets”, heb ik dit advies gegeven.
Geplaatst door: ® Remco1972
, Datum:
08.10.2022 13:24
in de zomer van 2019 op deze camping geweest, prachtige camping in een hele mooie omgeving... voor de kids een leuke plek met voldoende jongelui ... moet wel zeggen kids waren toen wel stukje jonger en gingen toen niet echt van de camping af in de avond. Wel een ondergrondse discotheek, maar voornamelijk was het nog chillen op he terras. Was wel op loopafstand een cafetje waar ze wel eens naar toe gingen, maar niet zo als bijvoorbeeld op Les Rivages waar ze naar de Golf gingen.