Campingbeheerder gezocht (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
07.09.2022 20:15
Geplaatst door: Philip
, Datum:
07.09.2022 21:37
Beroerd salaris ??
Wel eens bij stil gestaan dat er mensen zijn die nog minder dan dit verdienen?
, Datum:
07.09.2022 22:03
Zeker Philip maar daar gaat het hier niet over toch? Misschien had ik dat er niet bij moeten zetten om discussies die er niet toe doen te voorkomen. Het gaat om de baan die voor sommigen hun droombaan is. Is geen baan van 9 tot 5!
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
11.09.2022 10:32
't zal best hard werken zijn (met name in de zomermaanden natuurlijk) en dan is 1750 euro bruto op zich wel weinig. Dat gezegd hebbende weet je niet wat voor een vergelijkbare functie in dat deel van Frankrijk normaal is. Netto zal het op 1300 euro (denk ik) uitkomen en dat is echt niet veel. De prijzen in Frankrijk liggen niet heel veel lager dan NL. Als er een accommodatie bij inbegrepen is komt het in een ander daglicht te staan. Wij waren afgelopen zomer op een gemeentecamping in Chablis en de beheerdster (die alles in haar eentje deed, van receptie tot schoonmaken tot planten verzorgen etc) woonde daar in een chalet. En als secundaire arbeidsvoorwaarde werd daar regelmatig een doos Chablis-wijn naar binnen geschoven hadden wij het idee :).... (op de camping was iedere week twee keer een proeverij van Chablis-wijnen, deze werden door de wijnhuizen in de omgeving geleverd). Is denk ik ook een kwestie wat mensen gewend zijn qua verdienste en misschien is het wel een hele leuke baan voor wie dit zoekt. Je hebt wel altijd met mensen te maken die op vakantie zijn.
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
11.09.2022 10:39
Ik lees dat de verdiensten 2250 euro bruto per maand zijn.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
11.09.2022 12:57
Ik denk dat de verdiensten niet zo heel belangrijk zijn. Je moet kunnen rondkomen en een plezierig leven kunnen leiden.
Ik denk vooral dat het een soort roeping zal zijn, en dat dat de doelgroep zal zijn. Mensen die dit geweldig werk vinden, willen of hoeven hiervan niet perse rijk te worden.
Ik heb wel bewondering voor dat soort mensen. Maar er zijn natuurlijk veel beroepen die dit ook hebben, in meer of mindere mate.
Geplaatst door: frank
, Datum:
11.09.2022 13:01
Het is even de vraag of dit alleen het basissalaris is, zo ja dan zullen er toeslagen voor de weekenden gelden en overuren ook te declareren zijn.
Daarnaast zijn de belastingtarieven in Frankrijk beduidend lager als in Nederland dus hou je netto wel meer over als waar wij dan aan denken.
, Datum:
11.09.2022 13:48
Uiteraard gaat het er vooral om dat je het een leuke baan vindt én liggen de belasting tarieven in Frankrijk stukken lager, maar het is heel veel uren werken en je moet wel rond kunnen komen.
Er zal vast nog wel een extra verdienmodel of een woning etc. bij zitten.
Als ik geen kinderen had en een stuk jonger zou zijn dan zou ik het wel zien zitten. Ongeacht het salaris!