Camping lac st. Croix en meer van Annecy (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Marissa
, Datum:
28.08.2022 20:12
Hallo,
Wij overwegen voor onze volgende vakantie een combinatie van verblijf aan meer van Annecy en lac St. Croix.
Beide is nog onbekend terrein voor ons. We zitten wel aan het hoogseizoen vast en nemen de ongetwijfeld drukte bij Annecy (en misschien ook st Croix?) voor lief. Maar ik kom er niet uit qua welke campings en welke kant van het meer. Wie kan ons helpen?
We zoeken:
- Camping op fietsafstand van dorpje.
- Geschikt voor actieve 50’ers, onze kinderen gaan inmiddels niet meer mee
- Camping hoeft geen animatie e.d., schoon sanitair vind ik wel belangrijk (ik weet: is afhankelijk van de gebruikers) en directe toegang tot het meer om te zwemmen/dobberen vind ik wel fijn.
- Het liefst een supermarkt in de buurt (met de auto binnen 20 minuten vinden we fijn).
Tips over voordelen van welke kant van het meer, welke campingplaatsen of andere nuttige info waar ik nu niet aan denk is allemaal welkom!
Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,
Marissa
Geplaatst door: Edwin
, Datum:
29.08.2022 18:38
Oomgeving van het meer St. Croix
Direct aan het meer in sainte-croix een camping municipal.
Camping le moulin dicht bij het meer en op 4 km van Moustiers-sainte-marie.
Hele gezellige eenvoudige camping, is camping Manaysse, op 5 km van het meer en dorpje op loopafstand.
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
29.08.2022 21:22
Inderdaad camping Le Moulin!
Op loopafstand van het meer, op fietsafstand van moustieres Saint Marie. Supermarkt net voor Saint moustieres. Goed sanitair, geen animatie. Toen wij er waren wel een pizzabakker foodtruck.
Ook wandelen in de omgeving, waterfietsen ook in de directe omgeving.
Geplaatst door: Henk Schoenmaker
, Datum:
29.08.2022 21:49
In Les Salles sur Verdon, camping Les Pins en la Source. Campings liggen naast elkaar tussen dorp en meer. Vanaf de camping zo lopend naar het dorp. Ingang van de camping 100-200 meter van het meer.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
30.08.2022 11:38
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
30.08.2022 11:52
Geplaatst door: Marissa
, Datum:
01.09.2022 12:35
Bedankt voor de reacties, wat fijn!