Bonnefooi huren (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Karin3
, Datum:
17.08.2022 14:27
Wij gaan in september toch nog een dag of 10 op vakantie en willen graag huren. Caravan of tent maakt niet uit als we maar wel sanitair hebben.
Eigenlijk zouden we het liefste het weer afwachten. Zijn er mensen die ervaring hebben met huren zonder te reserveren?
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
17.08.2022 19:49
Hebben wij jaren gedaan. In juni, maar september zal vergelijkbaar zijn. Ging altijd goed. Mocht je meer zekerheid willen, dan reserveer je alsnog 1 week van tevoren als de voorspellingen redelijk zeker zijn. Wij gingen overigens gewoon op de bonnefooi naar de camping van onze keuze en altijd nog beet gehad (en vaak meerdere opties). Enkele voorbeelden: Les Pins in Erquy en Les Tournels in Ramatuelle. Laatste keer was wel ongeveer 6 jaar geleden, maar ik neem aan dat het niet echt veranderd is. Voordeel september (en juni) is dat je bijvoorbeeld naar de Cote d'Azur kunt zonder veel files, overvolle parkings etc.
Geplaatst door: Herman
, Datum:
18.08.2022 14:54
Dan is er de laatste 6 jaar toch veel veranderd. De afgelopen jaren bleken veel campings ook in juni en september vol of bijna vol te zijn, zodat je weinig keuze had in plaats, en meestal alleen de "slechtste" plaatsen nog vrij waren.
En dit jaar was juni nog erger. Op 3 campings waar wij regelmatig komen, en anders altijd plaats is, waren deze campings vol, en alleen het feit dat wij regelmatige bezoekers waren leverde ons het laatste vrije plekje op.
Ik zou er dit jaar in september niet vanuit gaan dat dit anders is.
Geplaatst door: Lyhn
, Datum:
18.08.2022 17:25
Ik zou er maar niet te veel rekenen dat er verhuur vrij is in september. De Fransen blijven sinds corona ook veel meer in eigen land en al verschillende jaren nu gezien dat alle verhuur in september bezet is. We wilden een paar dagen bijboeken maar zelfs dat ging niet.
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
18.08.2022 17:34
Last minut aanbieding via bv
Roan
Geplaatst door: ® Noren-63
, Datum:
18.08.2022 19:26
Camping Les Hautes Prairies in Lourmarin, nog genoeg te huur in september via eigen site (23ste gaan ze dicht).
Ook in/om Die nog e.e.a. te huur op/via campings, maar diverse gaan rond 10-17 september dicht.