Zijn ze er überhaupt? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Nancy
, Datum:
15.08.2022 14:18
Wij kamperen graag op kleine eenvoudige campings zonder al teveel poespas.
Maar onze zoon van bijna 16 verveelt zich omdat daar over het algemeen geen pubers komen.
En een puber die zich verveelt......
Is er iemand die een soortgelijke camping kent waar wel pubers zijn?
We staan nu zo'n 30 kilometer onder Limoges. Voor de camping willen we best een stuk rijden.
Geplaatst door: Caro
, Datum:
15.08.2022 14:28
Wij en onze tienerdochters hebben het altijd heerlijk op camping de Coursavy, klein, ruim, groen, prachtige plek aan de Lot waar je heerlijk in kunt zwemmen en veel leuke kinderen tussen de 12 en 18, met een eigen hangplek in het bos. Weinig 4G en maar 1 pingpongtafel dus de jeugd zoekt elkaar snel op! Vorig jaar op camping Du Brec ook een fijne tijd gehad, die is ietsje groter en internationaler, maar ook veel aardige jeugd in die categorie. Als anderen vergelijkbare campings weten hoor ik het graag, het blijft toch wat lastiger zoeken als je kinderen ouder worden..
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
15.08.2022 14:39
Geplaatst door: Johand
, Datum:
15.08.2022 14:52
Kijk eens bij camping les trois rivieres in Entrechaux, mooie eenvoudig gezellige camping met prima restaurant aan de rivier met een zwemvijver dicht bij de Mont Ventoux ,een aanrader mvg.Johan
Geplaatst door: patricia
, Datum:
15.08.2022 15:38
Wij komen net van Canigou vandaan, ook erg leuk.
Geplaatst door: Bert
, Datum:
15.08.2022 16:47
Geplaatst door: Marike
, Datum:
15.08.2022 17:00
Misschien de volgende campings:
- Beau Rivage in Cardet
- Beau Rivage in st Ambroix
- Le Pradal in Anduze
, Datum:
15.08.2022 19:17
Dank voor alle reacties tot nu toe.
Met kleine campings bedoelen we maximaal 50 plaatsen. Liefst nog kleiner maar we hebben het al bijgesteld.
Camping Coursavy komt in de buurt maar 3 douches voor 48 plaatsen schrikt ons af.
Geplaatst door: ElizaR
, Datum:
15.08.2022 20:12
Camping du Brec (volgens mij in Entrevaux) schijnt ook erg leuk voor pubers te zijn. Ik weet niet hoeveel plaatsen er zijn, maar in ieder geval eenvoudig met niet teveel poespas.
Geplaatst door: An
, Datum:
16.08.2022 09:24
Du Brec en De Coursavy idd! Simpel maar veel pubers. Ik heb geen probleem gehad met de douches op de Coursavy hoor. Je kunt niet altijd alles hebben toch?
Geplaatst door: EstherB
, Datum:
17.08.2022 19:27
Le Petit Mas d’ile in Confolens. 16 kampeerplaatsen, huurtent, chambres en gite.
3 avonden table en iedere avond kampvuur (behalve dit jaar), zwembad, tienerveldje, waar tieners hun tent neer kunnen zetten met hangplek met WiFi. Dit jaar stonden er 6 tieners toen wij er waren, jongste 13 en oudste 18 en die hadden het erg gezellig samen (wel rustig!). Camping ligt alleen erg dicht bij Limoge en ik weet niet of er nu nog veel tieners zijn.
, Datum:
24.08.2022 07:23
We zijn uiteindelijk naar camping Ch'timi gegaan. Wat een fijne camping! Normaal gesproken vinden we zulke campings te groot maar omdat het al rustig was, was het prima.
Onze zoektocht naar andere pubers hebben we uiteindelijk gestaakt. Het naseizoen was echt al begonnen, duurt terwijl Brabant nog 2 weken vakantie had.
Na onze positieve ervaringen op Ch'timi zijn we naar petit mas d'il gegaan. Hier was 1 nacht nog teveel. Hier zijn we dan ook heel snel weer vertrokken.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
24.08.2022 08:43
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
24.08.2022 09:10
Geplaatst door: Jaapj2
, Datum:
24.08.2022 17:29
Camping Floiras aan de Lot. Nog een enkele puber aanwezig die zich prima vermaakt in het water.