Last minute zoektocht (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® susan3
, Datum:
14.08.2022 17:30
Wie heeft er tips voor een volgende camping voor ons?
We verblijven nu in de correze bij Neuvic en zijn hier tot en met dinsdag. Daarna willen we verder. We weten zelf niet zo goed waarheen. Er wordt de komende week wat slechter weer voorspelt. Waar hebben we de meeste kans op mooi weer? Ik zie door de bomen het bos niet meer, heb al heel wat campings gegoogled en buienradar erbij gehouden🙈
Wie weet heeft iemand een super tip. Vanuit hier willen we wel wat zuidelijk maar niet te ver ivm de terugreis naar twente.
Zat zelf te denken richting Valence tot Montelimar.
Of ri Jura-Vogezen.
Alle tips zijn welkom
Geplaatst door: Hannah
, Datum:
14.08.2022 19:12
Wat ik zie aan de oostkant van de route du soleil op die hoogte (Ardeche) als weersvoorspelling is woensdag en evt. donderdag onweersbuien en daarna weer prima weer. Wat zoek je in een camping? Landelijk en rust of alle toeters en bellen erop en eraan?
Geplaatst door: Hannah
, Datum:
14.08.2022 19:16
Ah nee, suf, Ardeche is westkant, Drome is oostkant. Maar ongeveer dezelfde weersverwachting.
Geplaatst door: Gerd@
, Datum:
14.08.2022 20:24
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
14.08.2022 20:27
Camping Combe D'Oyans in Rochefort Samson of Gallo Romain in Barbieres
Liggen beide aan de westkant van de Vercors.
Als je deze bezoekt zal ik je goede route voor terugreis doorgeven.
Geplaatst door: ® gerd@
, Datum:
14.08.2022 21:29
Geplaatst door: ® susan3
, Datum:
15.08.2022 12:34
Bedankt voor de tips, we zijn al ooit in de buurt geweest van camping mirabel.
Denk dat onze keuze gaat vallen op de ardeche. Hier een paar dagen staan en dan richting noorden trekken
Geplaatst door: Tijl
, Datum:
15.08.2022 15:31
www.cosycamp.com. Aan de oevers van de Loire, met zwembad en restaurant. Uurtje ten Zuid Westen van Lyon