Op de terugweg zit ik alvast wat te na te denken over volgend jaar. Welke gebieden willen we (weer eens) zien?
Jaren geleden met mijn man, toen nog zonder kinderen, naar du Verdon geweest (Castellane). Prachtig daar dus dat is een uitgangspunt voor volgend jaar. Dan wel het liefst aan het Lac de St Croix en anders aan de Verdon zelf. Liefst met zwembad en gemoedelijke sfeer en af en toe iets van een bandje oid. (Domaine de Verdon is niet ons type camping). Heb al wat campings gevonden maar als iemand nog een tip heeft; altijd welkom.
Het leek me leuk om daarna noordelijker te gaan, richting de Alpen of uitlopers van de Alpen. Maar daar ben ik minder bekend. Huttopia Lac d'Aigeubelette spreekt me wel aan. Ligging lijkt me prachtig. Als we een mooi uitzicht hebben op bergen/natuur dan komen mijn man en ik tot rust. Maar de kinderen (10 en 13) willen ook wat: zwembad met liefst glijbaan en af en toe in de avond wat vertier (kan ook bijv een leuke dorps bbq zijn). Wie heeft er leuke tips??
En wie maakt er ook al plannetjes voor volgend jaar?
We hebben hier net recent het eerste verblijf volgende jaar augustus vastgelegd. 2 weken Dordogne. Verblijf is nabij Gourdon. Het hele gebied is volledig nieuw voor ons. En zover ik zie, zijn de 2 weken zo gevuld.