Service Crespo (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Diny
, Datum:
12.08.2022 13:57
Allereerst: ik heb geen aandelen of belang bij het bedrijf Crespo. Wij hebben al geruime tijd Crespo campingstoelen. Bij een van de stoelen liet steeds een schroef van de armleuning los, waardoor onverwacht de armleuning wegzakte. Ik heb Crespo gemaild en het probleem uitgelegd. Op hun verzoek heb ik foto's gestuurd van de stoel en van het "uitgelubberde" schroefgat. Ondanks dat de stoelen reeds 6 jaar in ons bezit waren en de garantietermijn was verstreken, kregen wij twee nieuwe armleuningen toegestuurd. Ik wil deze goede service graag met jullie delen.
Geplaatst door: conny
, Datum:
12.08.2022 14:02
We hadden hetzelfde probleem. Meegenomen naar de kampeerzaak en ter plekke gerepareerd (gratis).
Fijn, als iets goed verholpen wordt !
Geplaatst door: Cor1956
, Datum:
12.08.2022 18:09
Ik herken het probleem. Ook wij hebben stoelen van Crespo die we al een aantal jaren gebruiken.
Elk jaar schiet de armleuning ineens een keer
weg en dat wordt kennelijk veroorzaakt doordat er speling ontstaat als de stoel regelmatig wordt in- of uitgeklapt. Dit kan verholpen worden door de schroef opnieuw vast te zetten.
Ik begrijp enerzijds de waardering voor de service van Crespo, maar ik vraag me af wat je hebt aan nieuwe armleuningen als het probleem in werkelijkheid een "uitgelubberd" schroefgat is.