Route rondom Rouen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Annigje
, Datum:
04.08.2022 16:03
Eind augustus rijden wij naar de Gers en deze keer willen wij niet via Parijs rijden maar via Amiens, Rouen, Le Mans etc. Nu zie ik dat de route bij Rouen nogal door de stad gaat. Iemand een tip om wat ruimer rondom Rouen te rijden? Alvast bedankt!
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
04.08.2022 17:31
Geen antwoord op je vraag (sorry), maar ik ben nu paar keer door Rouen gereden. Dat rijdt best vlot door, gewoon de borden richting de snelweg volgen.
Voor het geval je met caravan of camper rijdt: Rouen is berucht om zijn lage tunneltjes, maar op de doorgaande noord-zuid-route ben ik die niet tegengekomen.
Mocht je onverhoopt toch waarschuwingen met hoogtebeperkingen (die staan er echt bij alle tunneltjes) tegenkomen, neem die dan serieus. Houd dan de rechter rijstrook (zonder die waarschuwing) aan. Dan word je bovenlangs geleid. Heb je een stoplicht meer, maar blijft je caravan heel.
Geplaatst door: Kea
, Datum:
04.08.2022 18:02
Volg de doorgaande route voor vrachtverkeer. De groene borden. Je rijdt dan via een soort
rondweg via het industrieterrein
. Er zijn wel een aantal stoplichten en rotondes. Zoals Peter al schreef niet via de stad.
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
04.08.2022 18:02
Maak je geen zorgen het is reuze simpe.
Het is een perfecte route over de A28 via Rouen en Le Mans.
Als je Rouen nadert en dus over de A28 rijdt gaat deze over in de N28. Je houdt Le Mans aan.
Kijk op de borden boven de weg en volg niet téveel de navi op telefoon.
Geplaatst door: Jaapj2
, Datum:
04.08.2022 19:39
Inderdaad, ter hoogte van Rouan de navi even uit en de route volgen. Meestal mee rijden met de stroom vrachtauto's
, Datum:
05.08.2022 10:57
Heel hartelijk dank voor jullie reacties! Moet goed komen
Geplaatst door: ® Adriaan
, Datum:
09.08.2022 18:24
, Datum:
11.08.2022 12:03
Deze informatie heb ik ook gevonden, zeer bruikbaar!