12V autolader, USB dinges verdeel apparaat. (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Twan
, Datum:
01.08.2022 17:36
Binnenkort vertrekken we weer met ons hele hebben en houden richting de Zuid Franse zon en ik bedacht me ineens dat de kinderen weer een jaartje ouder zijn geworden en nu alle zitplaatsen inclusief de gehele achterbank gebruik wil van de 12V voorziening van de auto.
Voorheen gebruikte ik een simpele 12V splitter van de Action maar die smolt telkens halverwege de heenreis al weg.
(Geen grap! Het hele verdeelblok leek een grote smeltkaas en ik ben blij dat we niet op de Route de Soleil zijn afbrandt.)
Daarom mijn vraag;
Wie kan me een degelijk 12V verdeelblok aanraden zodat naast de koelbox ook iedereen zijn/haar tablets en telefoontjes kan blijven gebruiken tijdens de reis?
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
01.08.2022 18:15
Wij hebben een verdeler voor 2 apparaten plus een aansluiting voor de navigatie. Daarmee lukt het ons prima, maar geen kinderen die mee reizen. Is het niet mogelijk telkens een uur te laten opladen? En na een uur de andere 2?
Geplaatst door: Bert
, Datum:
01.08.2022 18:39
Geplaatst door: ® daphne
, Datum:
01.08.2022 18:41
Koop voor elk kind een flinke powerbank. Als deze leeg zijn is het tijd om te overnachten en kun je alles opladen. Zijn ook handig voor andere gelegenheden.
Geplaatst door: Wima
, Datum:
01.08.2022 20:05
Een powerbank kan ook idd, maar ook die liever niet van de Action. Dat is geen goed adres voor betrouwbare bedrading, opladers, apparatuur....
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
01.08.2022 20:50
Wij hadden een verdeel blokje voor 2 aansluitingen en eentje bij de navigatie. Goed opgeladen telefoon en powerbank dan kun je ook om de beurt laden.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
01.08.2022 22:10
Geen antwoord op je vraag mbt usb verdeelblok: zorg dat ieder kind zelf verantwoordelijk wordt voor een opgeladen telefoon en/of powerbank.
Als ie leeg is, is de pret voor die reis over.
We hebben wel gelachen om de vindingrijkheid als de ene de andere probeert "om te kopen" voor wat stroom uit de powerbank van de ander. Zoals het wassen van 3 borden en 2 kopjes als de ander aan de beurt is voor de afwas.
Geplaatst door: ® Peter, Hurktoilet
, Datum:
01.08.2022 22:22
Ik word oud. Zit me opeens af te vragen hoe ik als kind de reis naar Zuid-Frankrijk volbracht heb zonder usb-oplader:-)
Geplaatst door: ® Arthur-vL
, Datum:
02.08.2022 07:34
@Peter Ik denk met autobingo, buitenlandse kentekens spotten, mens-dier-ding, lezen (Donald Duck), puzzels en gewoon lekker naar buiten kijken?
, Datum:
02.08.2022 07:45
@Peter. En dan ook nog eens op een harde achterbank vol gepropt met spullen met de ramen open, omdat de airco ontbrak Rijdend door franse dorpjes en wisseende landschappen., soms achter een trekker en af en toe langs de weg omdat de motor te warm werd,
En dan op een camping zonder zwembad met glijbanen en animatie. Waar je van armoe in de rivier moest zwemmen en splen met kinderen die een totaal vreemde taal spraken.
Wat zal jij daar een trauma's aan hebbben overgehouden?
Geplaatst door: Annies
, Datum:
02.08.2022 08:02
, Datum:
02.08.2022 08:14
En dan die vervelende hurktoileten niet te vergeten.
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
02.08.2022 09:34
@Peter, met veel keer de cassette met Sesamstraat erop. Als ik eraan terugdenk, heb ik meteen weer 'het is mooi liedje' in mijn hoofd.