Eerste keer zonder kinderen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: maka
, Datum:
01.08.2022 12:24
Welke camping met verhuurmogelijkheid raden jullie aan?
Eerste keer zonder kinderen....we denken aan gebied tussen Argeles en Spaanse grens, Cote d'azur, rondom Castellane of wellicht Haute Savoie.
We hoeven geen zwembad met glijbanen meer, wel graag goede MH oid met airco, aan water (meer, rivier of zee) of met eenvoudig zwembad zodat verkoeling op loopafstand is.
Niet midden in de drukte van discotheken en andere lawaaierigheid, maar wel in de buurt van een gezellig plaatsje, zodat we het op kunnen zoeken.
We houden van natuur, wandelen, bergen en leuke dorpjes/stadjes bezoeken.
Ben heel benieuwd naar jullie tips. (voor 2023)
Bedankt alvast voor het meedenken.
Geplaatst door: Gerd@
, Datum:
01.08.2022 13:24
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
01.08.2022 13:39
Geplaatst door: ® Sienarietberg
, Datum:
02.08.2022 21:23
Advies
Neem zelf een paar fijne campingstoelen mee van huis. Die witte kuipstoelen zie je bij de meeste verhuur accommodaties maar die zitten echt niet fijn voor langere tijd
Geplaatst door: Maka
, Datum:
03.08.2022 10:04
Bedankt voor de tip over camping Bonporteau. Dit is zeker wat we zoeken!
Meer tips over aan te raden campings, zijn van harte welkom.
Geplaatst door: Martijnseverin
, Datum:
03.08.2022 10:17
Geplaatst door: De kempers
, Datum:
03.08.2022 11:12
Hallo, ik lees in je mail niet of je in hoogseizoen of laagseizoen gaat. In september is het bv aan de Cote d Azur nog heel aangenaam en gezellige drukte. We zijn een aantal malen in Cavalaire geweest en hebben ons daar prima vermaakt.
, Datum:
03.08.2022 14:21
@De Kempers: zal ws laatste week augustus, eerste week september worden.
Geplaatst door: Dekempers
, Datum:
03.08.2022 15:08
Dan zou ik lekker naar de cote d azur gaan, genoeg campings met verhuur, zwembad, dorpjes, alles wat jullie zoeken! Succes!
Geplaatst door: PetraHM
, Datum:
05.08.2022 23:36
Ik heb geen tips voor je omdat we nooit in huuraccommodaties zitten. Wat ik wel frappant vind is dat mensen zonder kinderen ineens iets heel anders willen. Wij kamperen sinds 2017 zonder kinderen, maar zoeken nog steeds dezelfde campings op als toen ze nog mee gingen.: eenvoudige campings in gebieden waar je kunt wildwatervaren, wandelen, mountainbiken etc.Het enige verschil is dat we nu buiten de schoolvakanties gaan. Onze kinderen zijn met ons mee gegaan tot de leeftijd van 19 en 21. Ze zoeken ook nu nog vergelijkbare campings en gebieden. Zo zijn ze momenteel in Oostenrijk voor wildwatervaren waar wij 30 jaar geleden ook al kwamen
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
06.08.2022 15:21
, Datum:
06.08.2022 17:58
Dank je, Tineke voor de tip!
Deze camping ga ik zeker onthouden.