Gorges du Verdon - mooie route/stopplekken noordzijde (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: RKH
, Datum:
18.07.2022 13:54
Goedemorgen,
Volgende week tijdens onze vakantie willen we graag door de Gorges du Verdon rijden. We kamperen een stuk noordelijker, dus we zouden ook graag aan de noordkant van de Verdon willen blijven. Alleen... waar en hoe begin je? Wat zijn mooie routes, stopplekken/uitzichtpunten en niet onbelangrijk: hoe is het te rijden? Goed begaanbare wegen? En qat betreft stopplekken: wat zijn 'veilige' stopplekken met vrij jonge kinderen?
Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen en tips!
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
18.07.2022 14:17
Geplaatst door: RKH
, Datum:
18.07.2022 14:19
Dankjewel voor de tip!
Nee, die bochten zijn het probleem niet, ik doelde eigenlijk meer op veilige plekken om uit te stappen. Geen plekken waar jonge kinderen bij wijze van zo de afgrond in kunnen struikelen.
Geplaatst door: Bert
, Datum:
18.07.2022 15:05
Route des Crêtes is een aanrader. Als je geluk hebt kan je gieren zien. Je hebt niet zoveel last van voorbij scheurende wagens, omdat het geen doorgaande weg is.
Vlakbij heb je een dorpje met allemaal restaurantjes. Volgens mij heette dat dorpje La Palud sur Verdon.
Geplaatst door: Herman
, Datum:
18.07.2022 17:41
Route des Crêtes is inderdaad een aanrader. Wel even opletten, de route is maar van 1 kant helemaal te rijden. Er zit een klein stukje één richtingsverkeer in.
Ik durf even niet meer te zeggen of je deze route links- of rechtsom moet rijden.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
18.07.2022 18:26
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
18.07.2022 21:20