Camping les Sablons (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Floortje
, Datum:
11.07.2022 08:21
Deze zomer gaan wij voor het eerst naar camping les Sablons en ook deze regio.
Wie kent deze camping of is er nu toevallig en kan een paar vragen beantwoorden?
- wij hebben een mobile home gehuurd, type MH CONFORT 2 CH 1 SDB 4/6. Hoe is de ligging hiervan ? Is het lopend te doen naar de bakker en strand ?
- wat zijn de prijzen van baguettes en croissantjes op de camping ? Al een paar jaar niet meer in Frankrijk geweest dus heb geen idee wat dat nu tegenwoordig kost.
- is er dichtbij de camping een supermarkt of plaatselijke bakker op loopafstand? Of beter fiets meenemen?
- er is WiFi, maar voor 2 apparaten tegelijkertijd begreep ik. Wat kost het bijkopen van WiFi per week?
- hoe is de drukte? Handdoeken leggen om 9.00 uur of wordt daar wel op toegezien?
- zijn er ligbedden op het strand en zijn daar kosten aan verbonden?
- op de website lees ik zo niets over een snackbar, wel een pizzeria. Kun je wel ergens friet met snacks afhalen op de camping? En zijn er dan lange wachtrijen (mn op zaterdag) ?
- wat kost de wasmachine ?
Ik ben erg benieuwd en we hebben er veel zin in !
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
11.07.2022 08:47
, Datum:
11.07.2022 09:43
Oh komt ook zeker goed hoor! We gaan er zeker van genieten.
Ik was gewoon benieuwd naar wat dingen waar ik vooraf al een beetje rekening mee kan houden.
Ik bedoel trouwens les Sablons in Portiragnes.
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
11.07.2022 13:10
Floortje, waarom kijk je niet even op Google maps of er supermarkten in de buurt zijn? En als je even inzoomt kun je nóg meer zien wat er allemaal is, al kan die informatie wel eens wat verouderd zijn maar w.b. de supermarkten klopt het meestal wel.
Geplaatst door: Nika
, Datum:
11.07.2022 13:16
Begrijpelijk hoor, dat je nog vragen hebt, zeker van fiets, wel of niet meenemen. Scheelt weer bagage als t niet echt nodig is.
Ik zou de camping een mail sturen met deze vragen, echt niet ongewoon hoor, en zo ben je beter voorbereidt!
Succes.
Soms kan je met WiFi op 2 devices wanneer je deze koppelt aan nieuw devies nog een derde aan toevoegen;) al zal dit de niet bevordelijk zijn voor de snelheid.
Geplaatst door: Kat
, Datum:
11.07.2022 14:13
We zijn net terug van Les Sablons.
Strand en campingwinkel zijn goed te belopen, maar is een grote camping, dus dat weet je.
Snacks en salades te verkrijgen tijdens de middag.
Reserveer voor ‘s avonds wel een restaurant want alles zit goed vol.
Supermarkten op 10 min rijden.
Het is er wel zeer warm maar ook dat weet je op voorhand.
Veel plezier
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
11.07.2022 15:11
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
11.07.2022 15:13
, Datum:
12.07.2022 12:41
Dankjewel voor jullie reacties.
Ik ben erg benieuwd, hopelijk is het allemaal beetje te doen.
Maakt me niet uit waar we liggen aan het zwembad, hoef niet perse bij de glijbanen of 18+-deel, als er maar ergens twee/drie bedjes vrij zijn.
En anders wordt het eigen stoel meenemen…(of door naar het strand).
Ik kan niet op een handdoekje liggen de hele dag helaas.
En dat het warm is tsja…. we hebben een paar keer slecht weer gehad in Nederland (echt verregende vakanties) toen we nog met eigen caravan gingen. Nu hebben we die niet meer en wilden we wat meer zonzekerheid dus gaan we een keer naar het zuiden. En twee weken lang 35+ hoeft ook weer niet maar ja, we gaan het zien! Hahaha.
Vlakbij zee dus hopelijk wel een briesje waardoor het wat aangenamer is. Kunnen er gelukkig wel redelijk goed tegen.