September Spanje (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® SienaR
, Datum:
09.07.2022 09:56
Door tekort aan zorgpersoneel kunnen we niet eerder op vakantie dan 4 september.
Omdat de vakantie tot eind september duurt willen we eigenlijk naar Spanje om zeker te zijn van goed weer.
Willen wel camping waar nog wat te doen is. Hoeft geen animatie te zijn maar waar wel alles nog open is.
Heeft 1 van jullie ervaring en tips voor een mooie camping aan zee en liefst in een omgeving waar je met de E-bike wat kunt fietsen.
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
09.07.2022 15:51
Spanje is groot
Maar neem de acsi-cc card mee , heb je meestal in 2 nachten terug verdiend
Aan de baai van Rosas bv La Gaviota
En kom je ten zuiden van Barcelona ,zijn veel campings het gehele jaar open
Ook in Zuid Frankrijk zijn genoeg campings tot eind september half Oktober open
Geplaatst door: De kempers
, Datum:
09.07.2022 17:17
Camping Clara bij Torredembarra en camping Joan bij Cambrills, leuke campings in levendige omgeving, waar je zeker kunt fietsen
Geplaatst door: PIERRE
, Datum:
10.07.2022 08:41
CAMPING LA TORRE DEL SOL IS EEN LEUKE NETTE CAMPING DIE IN SEPTEMBER NOG NAGENOEG VOL STAAT ER IS DAN OOK NOG ANEMATIE EN JE KUNT ER LEUK LANGS DE KUST FIETSEN BV NAAR SALOU
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
10.07.2022 09:35
Geplaatst door: Henny
, Datum:
10.07.2022 09:40
Waarom altijd de oostkant ? Wij stonden dit jaar, in juni, 1 week aan de kust zuid van San Sebastian. ( in Zarautz) Prachtig gebied. hele mooie kust. Ook nog Bilbao bezocht ( ideaal met een sneldienst bus) Inderdaad op campings die de ASCI CARD hebben is , zeker in september, nog genoeg bezetting.
Daarna ,in 3 weken , via campings in de Spaanse Pyreneeën , prachtige gebieden!!!! Door de Spaanse Pyreneeën / Franse Pyreneeën terug naar midden Frankrijk gereden .
Geplaatst door: An
, Datum:
10.07.2022 09:49
Ik denk dat ik deze kans zou grijpen om naar de cote d'Azur te gaan. In het hoge hoogseizoen voor ons te druk en te vol maar in september lijkt t mij daar fantastisch.
Geplaatst door: flijntje
, Datum:
16.07.2022 13:02
De leukste en mooiste camping is toch wel Sanguli in Salou. Daar kan geen camping tegen op!
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
16.07.2022 17:56
Ik zou iig voor de acsi kaart/acsi campings gaan. Dan houd je het betaalbaar en hebt gezellige drukte. Daarbij zou ik kiezen voor campings ten zuiden van Barcelona, daar is ook watt meer reuring