Kamperen in september (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Bleur
, Datum:
08.07.2022 21:55
Kan iemand me een tip geven waar de eerste 3 weken van september nog redelijke bezetting is.
We willen niet naar de Middellandse zee of de Provence.
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
08.07.2022 22:16
Charente Maritieme dus Atlantische kust vaak nog mooi weer.
Mooi ook om te fietsen.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
08.07.2022 23:00
Drome, Ardeche, Gard en Dordogne. Populaire gebieden. Ik denk dat het vaak per camping verschilt hoe de bezetting is, maar dit zijn in ieder geval mooie en populaire gebieden.
Ik heb weleens gehoord dat de asci korting geven in het voor- en naseizoen en die campings ook goed bezet zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Geplaatst door: J
, Datum:
09.07.2022 11:13
Veel campings in de Ardèche sluiten al 15 september
Geplaatst door: Henny
, Datum:
09.07.2022 12:28
Absoluut meer bezetting op ACSI CARD campings ! Wij staan altijd maand juni en heel de maand september op dat soort campings. Natuurlijk altijd ( voor de zekerheid) even kijken vanaf en tót wanneer de kaart geldig is op de camping die jij zoekt.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
09.07.2022 13:06
Mag een camping in de Vogezen ook? Prachtige gebied met bossen(in die tijd op z'n moois) en behoorlijk pittige bergen om te wandelen en waar de wandelingen worden aangegeven... (wanneer je links de camping afloopt ben je al op het bospad naar de waterval je en verder kan je fietsen of in de meren vissen..
Camping Verte Vallee in Xonrupt is tot december open en heeft een verwarmd overdekt zwembad. Sanitair keurig, eigenaren heel vriendelijk. Beekje kabbelt door de camping. Op ongeveer 9 kilometer zijn de leuke kleine en grote winkels en terrasjes (geen straf om even heen te gaan)... leuk voor de terugkeer.
In Bretagne zijn we in september een paar maal naar de camping Des Abers in Landeda geweest.(gaat eind september helaas dicht) We hebben er dikwijls rond die tijd prima weer gehad; zodat je gewoon in het zonnetje in zee konden zwemmen.. De warme golfstoom komt langs dat gebied en er staan palmen op de camping. Eigenaar heel vriendelijk en behulpzaam en er is perfect sanitair. Niet super toeristisch....