Moeilijker dan ik van tevoren dacht...ik zoek een overnachtingsplek voor 2 volwassenen en 3 kinderen (alledrie onder de 4 jaar). Op sites als booking.com en airbnb schrik ik van de prijzen. Een campingplek is helaas niet mogelijk omdat we niet met caravan/tent/vouwwagen reizen.
Zie ik sites over het hoofd om makkelijker aan een redelijk betaalbare overnachting te komen? Of hebben jullie andere tips?
Ietsje verder dan Dijon;
op 750km van Apeldoorn, Motel Les hauts de Meursault, ook familiekamers, prachtig uitzicht vanaf het terras, lekkere bakker in t dorp, waar diverse terrasjes en restaurants zijn.
In Tournus (800km van Apeldoorn); Village Motel (het restaurant op het terrein is goed, maar aan de prijs), het terrein is groen en heeft een leuk zwembadje.
Beide via eigen sites geboekt.
Andere onderkomens zoeken op:
www.cybevasion.fr voor hotels, campings, chambres d'hôtes, enz..
Kijk op de site van Accor hotels. Geeft vaak ook alternatieven aan. Eventueel een nachtje gescheiden slapen. 2 kamers. Accor heeft vaak dan 2e kamer 50% korting.
Voor 5 personen is vaak lastig. Ik weet niet waar je wilt overnachten. Greet hotel Beaune heeft 5 en 6 persoons familiekamers. Ook te boeken via Accor.