Camping de l'Arche: opblaasboot mee? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: miknl
, Datum:
29.06.2022 16:29
Dag allemaal,
Camping de l'Arche lijkt hier populair/bekend te zijn, en wij gaan er binnenkort heen. Ik was benieuwd naar ervaren gasten: is het de moeite waard op een opblaasboot mee te nemen? Ik twijfel: op foto's lijkt er best een groot deel van de rivier diep te zijn maar onze boot is best fors (3 persoons), dus ben benieuwd wat jullie zouden aanraden als je er al eens geweest bent?
Geplaatst door: ® Freek
, Datum:
29.06.2022 16:39
De rivier bij L'Arche is zeker niet geschikt voor een grote opblaasboot. Van een luchtbed heb je meer plezier. Dit jaar is er weinig water in de rivier en dat maakt het er niet beter op.
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
29.06.2022 17:57
En het is ook gewoon vaak te druk in de rivier voor een grotere boot. 🙁
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
29.06.2022 18:34
Het steeds minder wordende water in dat gebied maakt het dat wij eigenlijk niet meer die kant opgaan. Voorheen was er waterruimte en stroming zat (ook voor grotere opblaasboten), waardoor het water ook frisser bleef zowel in temperatuur als in hygiëne. Dat is de afgelopen 10 jaar helaas minder en minder geworden.
Geplaatst door: Miknl
, Datum:
29.06.2022 19:06
Dank voor jullie reacties!
Maak me nu een beetje zorgen haha, in hoeverre de video’s en foto’s die ik online vind nog kloppen.
Is het nog wel diep genoeg om van de rotsen te springen?
Geplaatst door: Irene
, Datum:
30.06.2022 22:08
Wij hebben voorgaande jaren wel een boot meegenomen. Nu vraag ik me af hoe de waterstand dit jaar is als ik de vorige reacties lees. Kan er wel nog gezwommen worden in de rivier?
Afgelopen jaar konden de kinderen nog van de rotsen springen. Hopelijk kan dat nu ook nog?
Geplaatst door: miknl
, Datum:
01.07.2022 08:28