electrische luchtpomp (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: wilma
, Datum:
28.06.2022 21:54
Dag allemaal,
'k Weet niet of mijn vraagje hier wel echt thuis hoort maar ik leg 'm toch maar neer.
Ik wil nog een elektrische luchtpomp aanschaffen voor het opblazen van luchtbedden enz,...
Nu zie tijdens vakantie wel dat die luchtpompjes worden gebruikt maar vaak hoor je ze ook best goed.
Hebben jullie ervaring met zo'n pomp of kennen jullie een bepaald type/merk dat heel geruisloos is?
Ik hoor het graag. en bedankt alvast.
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
28.06.2022 22:09
Wij gebruiken de electrische opblazer vd Action. Maakt best wat lawaai maar ach dat is maar even :)
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
28.06.2022 22:14
De standaardpompjes van max. een tientje werken prima. Ja ze maken wat lawaai, maar dat is maar kort... hoelang heb je nodig om iets op te blazen?
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
29.06.2022 12:36
Wij hebben err een die je kunt opladen,, maakt iets minder lawaai en is oranje. Komt van vrijbuiter rroermond
Maar tenzij wij heel vroeg vertrekken(voor 8 uur), we gebruiken ze soms ook voor leegpompen, trek ik me niet veel aan van die korte periode dat ze geluid veroorzaken. Ik heb zelf meer last van mensen die veel berichten ontvangen en daar een piep oid op hebben
Geplaatst door: Freek
, Datum:
29.06.2022 15:39
Een eenvoudige handpomp van minder dan 10 Euro gaat sneller en maakt minder lawaai.
Geplaatst door: adriaan
, Datum:
29.06.2022 17:04
De oplaadbare luchtpompje van de decathlon is redelijk stil.
Geplaatst door: wilma
, Datum:
29.06.2022 17:27
Dag, bedankt allemaal voor de tips. Vorig jaar stond naast ons op de camping een tent waarin drie keer per nacht het luchtbed werd opgeblazen. Die pomp maakte zo'n herrie dat wij er wakker van werden. Die overlast gaat mij niet overkomen en dat is de reden dat ik een hele stille elektrische pomp wil kopen. Grtjs, Wilma.
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
29.06.2022 18:37
Als je drie keer per nacht moet oppompen zou een nieuw luchtbed ook een goede overweging kunnen zijn??? Wie gaat er nu nachten achter elkaar een luchtbed oppompen? Zelfs een handpomp maakt dan nog te veel lawaai...
Geplaatst door: ® KJW
, Datum:
02.07.2022 18:31
Geplaatst door: Rob
, Datum:
07.07.2022 17:50
Oplaadbaar is mij slecht bevallen. Meestal duurt het opladen lang en zit er maar een klein pompje in met weinig capaciteit (denk aan 20 minuten op een volle lading). De lader kan het pompje meestal ook niet laten draaien, dus je moet een reeds geladen apparaat hebben.
Daar blaas je ook je boot niet mee op, of een luchtbed met een klein ventiel. ...
Later voor 12 euro een 220 volts pompje gekocht, dat veel sneller opblaast, en dus minder lang herrie geeft.
Geplaatst door: Pip
, Datum:
11.07.2022 08:44
Wij hebben een oplaadbare van campinggaz. Is inmiddels al de tweede die we verslijten. Wij hebben voor oplaadbaar gekozen omdat we nog wel eens snel willen overnachten zonder stroom. Hij maakt lawaai, maar probeer altijd met de medekampeerders rekening te houden. Inmiddels hebben we nog maar 1 luchtbed en wat opblaasbaar speelgoed van onze dochter.
Geplaatst door: Mascha
, Datum:
13.07.2022 22:33
Dat heb je met die campings waar iedereen pal naast elkaar staat. Misschien een ander soort camping uitzoeken waar de kampeerplaatsen niet pal naast elkaar staan, waar je nog de ruimte hebt en geen last van elkaar.