Anti muggentip (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Diana
, Datum:
27.06.2022 22:55
Hallo allemaal, wij zitten op dit moment voor de tent. Gisteren warm en muggen. Manlief kan er niet tegen dus ging binnen zitten.
Vandaag ventilator en potje citronella olie met stokjes gekocht. De ventilator verspreid de citroen geur en werkelijk, nog geen mug in de buurt geweest.
Wilde deze tip even doorgeven!
Fijne vakantie allemaal!
Geplaatst door: Nancy
, Datum:
30.06.2022 20:28
Heb je die stokjes in Frankrijk gekocht?
Wij zetten inderdaad wel een ventilator aan en dat helpt al maar in combinatie met citronella vast nog beter
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
30.06.2022 20:53
Muggen houden niet van wind/tocht. Wij hebben alleen al daarom vaak in de zomer een ventilator aan in de slaapkamer en in de caravan. Nooit muggenbulten of gezoem...
Geplaatst door: Diana
, Datum:
30.06.2022 22:09
Nancy, wij zitten voor de verandering dit jaar in Italië, en daar heb ik zo 'n flesje gekocht, maar dat verkopen ze vast in Frankrijk ook, bij de Hypermarché of Gifi of zo.
We zetten hem voor de ventilator, dat werkt echt goed want de citroengeur verspreid zich.
Geplaatst door: Bleur
, Datum:
08.07.2022 22:17
Mijn ervaring is om iets te kopen bij de drogist.
Ze weten precies wat je wilt en hebben iets beters dan citronella.
Ook een middeltje als je gestoken bent zit in hun assortiment.
Wij hebben positieve ervaring.
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
08.07.2022 23:13
Ik slik sinds vorig jaar vitamine B1 in de zomermaanden. Ben vorig jaar en dit jaar tot nu toe, niet meer door muggen gestoken. Die pillen ruiken btw echt heel sterk (en vies), maar dat heb ik er wel voor over. Ik krijg normaliter echt dikke bulten, dus niet fijn 🥹 Onder het mom van: baat het niet …
Geplaatst door: Bert
, Datum:
09.07.2022 08:03
Geplaatst door: Lia
, Datum:
09.07.2022 09:00
Het nadeel van die sprays is,dat je je wel helemaal moet insmeren.
Want die krengen weten altijd wel een plekje te vinden die je bent vergeten.
Geplaatst door: Bert
, Datum:
09.07.2022 11:02