Kenteken (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: BonnefooiRJ
, Datum:
23.06.2022 17:28
Goedemiddag,
Waarom hebben campings je kenteken nodig?
Nu heb ik mijn kenteken natuurlijk netjes doorgegeven, alleen heb ik nu een nieuwe auto.
In de bevestigingsmails zie ik geen kenteken terug naar voor komen.
Moet ik alle campings even op de hoogte brengen dat mijn kenteken veranderd is?
Groetjes
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
23.06.2022 17:29
Vaak moet je je je kenteken invullen voor de camera bij de slagboom :)
Ik zou de camping even mailen, dat je nu een ander kenteken hebt.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
24.06.2022 00:56
Heb het tot nu toe in NL alleen meegemaakt op Lierderholt (prima camping overigens) dat ze je kenteken nodig hadden om je automatisch de camping op te kunnen laten rijden. Soms willen campingbazen je kenteken toch weten om ongeoorloofd bezoek tot de orde te roepen. Kwestie van een mailtje met het nieuwe kenteken, lijkt me.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
25.06.2022 21:51
Steeds meer campings gebruiken nummerbordherkenning voor de slagbomen bij de camping.
Zo'n camping in Frankrijk is International Du Lac Blue in Doussard, aan de voet van het meer van Annecy.
Geplaatst door: Susanna
, Datum:
26.06.2022 11:48
Hahaha, u noemt zich Bonnefooi en vraagt of u alle(!) BESPROKEN campings moet informeren over een ander kenteken?!
Ik zou het advies van Peter v.h. Hurktoilet ter harte nemen en de besproken campings hiervan op de hoogte stellen.
Geplaatst door: Wima
, Datum:
26.06.2022 12:12
Ik denk dat Bonnefooi zich dit jaar beter Verstandig kan noemen.... ik zou er in het hoogseizoen ook niet op wagen nu....
Geplaatst door: BonnefooiRJ
, Datum:
26.06.2022 12:37
Een paar maand geleden had ik hier de vraag gesteld of het slim was om op de bonnefooi te gaan rijden.
Dat werd dan door veel mensen afgeraden, waarop we besloten hadden om toch campings te reserveren.
Om dezelfde naam te gebruiken is het misschien fijn voor mensen, dat zij weten welke vragen ik nog gesteld zou hebben.