tolbadgehouder (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: marian
, Datum:
12.06.2022 13:49
Hoi, wij hebben pas een tolbadge aangeschaft. Nu zou die in het midden op het raam moeten, maar daar zit de spiegel en de camera, luidspreker en is dus een groot deel niet beschikbaar. Dan ernaast, maar bij voorkeur op het zwart gestippelde stuk. Maar dat is maar 1 cm helemaal bovenaan, dus dat wordt ook niks. Is het eigenlijk mogelijk de badge niet te plakken, maar dat partner hem er even voor houdt bij de tolpoorten?
Geplaatst door: frank
, Datum:
12.06.2022 14:01
Geplaatst door: ® RonaldB
, Datum:
12.06.2022 15:25
Geen probleem. Wij houden de badge al jaren alleen voor het raam bij een tolpoortje. Rest van de reis ligt bij in het dashboardkastje.
Geplaatst door: BonnefooiRJ
, Datum:
12.06.2022 17:41
Kan ik zo’n houder los verkrijgen ivm mijn auto?
Geplaatst door: ® RonaldB
, Datum:
12.06.2022 19:06
Ja dat kan. Via de link van Frank kan je terugvinden hoe.
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
12.06.2022 20:56
I.v.m. een auto van de zaak houden wij 'm ook al jaren voor het raam op het moment van passeren. Werkt prima.
Geplaatst door: scg
, Datum:
12.06.2022 21:16
Sterker nog: hij werkt zelfs als ie in de verpakking in het handschoenkastje ligt. Kwamen wij een paar weken geleden achter. Voor het eerst sinds 2018 weer naar Frankrijk en helemaal vergeten dat de tolbadge in de auto lag. Wij zitten klaar met de creditcard, gaat de slagboom al open. Na de 2e keer ging mijn man toch maar eens in het handschoenenkastje kijken bij de eerstvolgende stop. En ja hoor daar lag de tolbadge. En die doet het dan dus ook.
Geplaatst door: marian
, Datum:
12.06.2022 21:37
ahhh super, bedankt voor de snelle reacties. Dan plakken we niks