Overnachten en glutenvrij (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Brenda
, Datum:
12.06.2022 12:54
Deze zomer willen we graag rond of na Valence overnachten in een hotel. We rijden zelf met een vouwwagen, maar die willen we voor 1 nachtje na meer dan 1000 km rijden niet gaan opzetten. In totaal is zo'n 1500 km rijden naar begin Spanje.
Nu zoek ik een overnachting voor onderweg.
* dichtbij de snelweg
* camping of hotel met bewaakte parking (er zit immers een boel in de die kar)
* liefst met zwembad voor de 2 pubers
* mogelijkheid om in de omgeving glutenvrij te kunnen eten of bij de accommodatie zelf (hoeft niks spannends te zijn).
Normaal overnachten we wel eens en klappen we de vouwwagen uit en dan heb ik meestal iets van soep met een broodje voor zo'n eerste avond. En meestal hebben we niet zo'n honger na uren in de auto stil te hebben gezeten.
Hebben jullie misschien tips voor. mij.
Geplaatst door: Mermaid
, Datum:
12.06.2022 13:40
Wij hebben ervaring met Ibis hotels dat ze prima glutenvrij eten hebben. Niet de budget hotels van ibis.
, Datum:
12.06.2022 14:37
Het mag ook een camping zijn waar je voor 1 nacht iets kunt huren.
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
12.06.2022 15:36
B&B Hotels zijn prima, fijne schone kamers en afgesloten parking voor vouwwagen of dergelijke.
Geplaatst door: Ilja
, Datum:
14.06.2022 19:08
Sorry geen tips qua campings maar Frankrijk is minder goed in glutenvrij.
Ik zou voor de zekerheid zelf iets meenemen (magnetron maaltijd ofzo). Als je dan toch iets leuks weet te vinden waar je kunt eten is het alleen maar meegenomen.
Als je weet waar je gaat verblijven kun je ook gerichter zoeken naar een restaurantje.
Geplaatst door: Monique9
, Datum:
14.06.2022 21:17
Wij hebben afgelopen zomer ervaren dat er best veel glutenvrij te koop is in winkels. En als je sans glute vraagt in restaurants is er ook veel meer mogelijk als in Nederlandse restaurants vonden wij.
, Datum:
15.06.2022 20:20
Het glutenvrije heb ik maar even laten varen. Ik merk als ik kijk op booking.com dat al heel veel 'snelweg'. hotels al volgeboekt zitten. Dat eten neem ik dan maar mee, maar we willen wel graag slapen. Met AirBnB hoor ik alleen maar horrorverhalen van vieze bedden en plakkerige vloeren.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
15.06.2022 21:04
Geplaatst door: Gerd@
, Datum:
15.06.2022 21:56
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
16.06.2022 16:50
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
16.06.2022 19:39
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
16.06.2022 23:54
Wij hebben hier eens overnacht, misschien kan je een glutenvrije maaltijd regelen met de Nederlandse eigenaresse
https://www.zonnig.com/