kentekenbewijs bij milieusticker?? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: angelique
, Datum:
11.06.2022 16:12
hebben jullie bij het aanvragen van je milieusticker ook een kopie van je kentekenbewijs bijgevoegd? ik vind dat nooit zo prettig, zo'n document het internet opslingeren, zeg maar.
kan je evt gegevens nog zwart maken? maar dan is het niet meer functioneel lijkt me.
of ben ik nou weer paranoide...
Geplaatst door: Monique9
, Datum:
11.06.2022 16:47
Je komt niet verder in het bestel schema als je niet de foto van je kenteken bewijs upload.
Geplaatst door: BonnefooiRJ
, Datum:
11.06.2022 20:33
Ai...
Wij hebben misschien binnen nu en een week een nieuwe auto.
Kan ik nog zo'n milieusticker aanvragen.
We vertrekken 7 augustus naar Frankrijk.
Geplaatst door: Hans 555
, Datum:
11.06.2022 21:39
De laatste keer dat ik een milieu sticker voor Frankrijk heb aangevraagd duurde het ongeveer 4 weken eer ik deze thuis kreeg toegestuurd. Ik zou denken snel aanvragen dan het je anderhalve maand de tijd.
Geplaatst door: ® Arthur-vL
, Datum:
11.06.2022 23:51
In maart heb ik een milieusticker aangevraagd, dat was 16 maart. Ik zie dat de envelop op 30 maart is gestempeld. Het heeft destijds nog zeker 2 weken geduurd voordat hij er was. Het mooie is echter dat ik laatst naar Parijs ben geweest en de sticker niet heb opgeplakt? Ik denk niet dat er veel controle is, dus het zal meevallen als je hem niet op tijd binnen hebt.
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
12.06.2022 00:46
Je bewijs van aanvraag die je gemaild krijgt kan je evt laten zien bij controle.
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
12.06.2022 08:22
Omdat wij ook een nieuwe auto hebben, heb ik kort geleden een nieuwe milieusticker besteld. Het duurde een dikke week voordat we ‘m ontvingen. Wel kreeg ik gelijk een bevestiging in de mail waarop stond dat je dit ook als bewijs mee kon nemen, mocht de sticker niet op tijd binnen zijn.
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
12.06.2022 12:51
Wij hebben ook een nieuwe auto, dus nieuwe milieustickers besteld, die voor Duitsland was er de andere dag al en die voor Frankrijk binnen 3 weken, wel direct een bewijs dat je kunt gebruiken als de sticker er nog niet is. Dus voor augustus ruimschoots op tijd zou ik zo zeggen.