Plek 38 La Pinede in Die (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Daan
, Datum:
07.06.2022 20:34
Wij hebben plek 38 toegewezen gekregen op La Pinede. Heeft iemand toevallig ervaring met die plek? Wij hebben een caravan 7m, auto en een bijzettent voor de kids.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
08.06.2022 10:41
Geplaatst door: Herman
, Datum:
15.06.2022 08:42
Hopelijk kun je nog annuleren/aanpassen.
Deze plek wordt gekenmerkt door muggen en drijfzand. De omgeving is links toiletgebouw rechts recreatieterrein en erachter de stortplaats voor campers.
Geplaatst door: marian
, Datum:
15.06.2022 10:20
Op de plattegrond zie je links geen toiletgebouw of recreatie of stort????
Geplaatst door: Jan56
, Datum:
15.06.2022 12:40
Wil je vakantiegevoel niet bederven maar wij vonden de camping een drama. Vies en kapot sanitair. Zwembad erg vuil.
, Datum:
15.06.2022 20:54
Nou, dat klinkt niet echt lekker positief! Maar ik begrijp Herman zijn reactie ook niet helemaal als ik naar de plattegrond kijk?
Is er ook iemand die wel een recente en goede ervaring heeft? Daarnaast zijn er die jaar nieuwe eigenaren, dus hopelijk is het sanitair wat meer in orde. Oud vind ik niet erg, maar schoon is toch wel een vereiste.
Geplaatst door: Senna
, Datum:
15.06.2022 22:46
Wij hebben hier in 2018 en 2019 gestaan en hebben ondanks de bekende kritiek hier 2 keer een heerlijke vakantie gehad. We stonden op plek 304, heel mooi gelegen aan de Drome. Plek 38 weet ik zo niet alleen de reactie van Herman lijkt me niet te kloppen. Het sanitair is wel oud maar de hygiëne was voor ons acceptabel. Het kleinere diepe zwembad, heerlijk water en kraakhelder. Heerlijk vertoeven aan en in de rivier. Een lekker restaurant erbij en in een prachtige omgeving.
Geplaatst door: Jiska1978
, Datum:
16.06.2022 06:53
Hoi!
Wij zaten vorig jaar op Le Glandasse, een camping in de buurt en zijn over la Pinede gewandeld.
Het zag er prima uit, misschien tikje rommelig maar daar hou ik wel van.
Er zijn dit jaar nieuwe eigenaren die er heel veel in investeren en al ik de reviews bekijk op Google komt het allemaal goed!
Prachtige omgeving trouwens, Drome is een heerlijk streek met fantastische gelijknamige rivier.
Geplaatst door: ® Berry1
, Datum:
16.06.2022 09:59
Hallo Daan,
Wij zijn afgelopen jaar op de camping geweest. Wij hadden een chalet gehuurd, die liggen op een ander gedeelte van de camping. Maar we liepen iedere dag wel een rondje over de camping. Ik weet niet precies meer hoe groot jullie plek zal zijn, maar volgens mij een prima plek (en het kan altijd beter/slechter). Je kijkt volgens mij wel tegen verhuurcaravans aan, maar dat weet ik niet zeker meer (ik ga even af op de plattegrond en mijn geheugen :-) ). Het is een "rommelige" camping vond ik. Er kon wel wat gerestaureerd/gemoderniseerd worden. Maar dat kan ook deels met de vorige eigenaar te maken hebben (die de camping al een tijdje probeerde te verkopen). Er is veel jeugd. Ook in de avond op het sportveldje en overdag bij het zwembad. Oudere jeugd gaat dan naar Die, naar de Pub. Wat prettig is, is dat je lopend naar Die kan gaan. Omgeving is erg mooi, de rivier etc. Ik vond het restaurant/terras op de camping het gezelligste stuk van de camping. Bedienend personeel erg vriendelijk. Lekker eenvoudig eten. Wij gaan hier niet meer naar toe, omdat we toch van ander soort campings houden. Maar voor 1x was het prima hoor. En meningen verschillen. De een vind het fantastisch, de ander vind het helemaal niks. Wij zitten er ergens tussen in :-) Afsluitend: met nieuwe eigaren zal er de komende jaren vast wel dingen veranderd worden (maar dat heeft vaak tijd nodig). En mbt jullie plek: ik zou even aan de eigenaar vragen of ze een foto willen maken van de plek. In ieder geval fijne vakantie! Gr, Berry
Geplaatst door: Jiska1978
, Datum:
16.06.2022 13:02
Hoi!
Wij zaten vorig jaar op Le Glandasse, een camping in de buurt en zijn over la Pinede gewandeld.
Het zag er prima uit, misschien tikje rommelig maar daar hou ik wel van.
Er zijn dit jaar nieuwe eigenaren die er heel veel in investeren en al ik de reviews bekijk op Google komt het allemaal goed!
Prachtige omgeving trouwens, Drome is een heerlijk streek met fantastische gelijknamige rivier.
, Datum:
16.06.2022 20:54
Bedankt voor de positieve berichten! We hebben al geboekt, maar kregen geen reactie van de camping op onze vraag over een foto of afmetingen van de plek. Vandaar mijn eerste vraag. We hebben pubers en vandaar deze camping uitgezocht. Onze eerste keuze was la Glandasse, maar die is al weken geleden volgeboekt in onze periode. Wij willen graag weer eens naar de Drome. De Col de Rousset staat zeker op mijn verlanglijstje.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
17.06.2022 09:25
Geplaatst door: ® Berry1
, Datum:
17.06.2022 10:51
Voor pubers zeker geschikt, Daan. En Col de Rousset is prachtig. De berg op rijden en bovenaan beloond worden met prachtige vergezichten. Bovenaan heb je allerlei activiteiten, zoals: met een kabelbaan verder naar boven en dan met een speciale step naar beneden crossen. Of met de rodelbaan naar beneden. Iets verderop zit geloof ik ook nog een grot die je kunt bezoeken. Genoeg te zien en te doen in ieder geval. In Die kun je leuk eten. Er zit ook een lekker pizza restaurant (als je daar van houdt). Veel plezier!
Geplaatst door: Angelique
, Datum:
18.06.2022 14:32
Wij zijn heel lang geleden daar geweest. Stonden toen op plek 16 (volgens de plattegrond van Tineke).
Wij vonden de linkerkant juist wat rustiger, rechterkant van de camping was erg modderig (we hadden veel regen die vakantie).
Mooi aan de rivier, leuk zwembad. Prima vakantie gehad daar. Onze caravan is ook 7 m, paste op plek 16 ;-), dus 38 lijkt me ook te lukken.
Geplaatst door: ® Arthur-vL
, Datum:
19.06.2022 17:11
Hallo Daan,
Ik heb 3 jaar geleden op plek 40 gezeten. Dit was een ruime plek aan de rivier. Of dit genoeg is voor jullie kan ik niet zeggen. De bijzettent heb je vermeldt, maar enige afmeting is niet bekend. Het zou zeker wel moeten passen, de plaatsen zijn ruim.
Ik zou eigenlijk dit jaar weer naar La Pinede, maar ben gewaarschuwd gezien er nieuwe eigenaren zouden komen. Dat blijkt inderdaad het geval. Ik hoop dat ze het vernieuwd hebben, het sanitair was op zich wel aan vernieuwing toe.
Ik wil je wel meegeven dat het een prachtige omgeving is en ook de camping is erg mooi. Het terras kijkt uit op het massief en dat blijft elke keer indrukwekkend.
Veel plezier?
, Datum:
19.06.2022 17:23
Veel plezier? moet uiteraard veel plezier! zijn?
, Datum:
19.06.2022 17:23
Ik zie het al, het vraagteken is eigenlijk een smiley die niet doorkomt.