Decathlon lattenbodem (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Sanders
, Datum:
06.06.2022 17:03
Wij overwegen een opblaasbaar lattenbodem van Decathlon te kopen omdat we beide snel last van onze rug hebben. Wie heeft ervaring met deze dingen en wat hebben jullie erop liggen voor matras? Werkt een luchtbed prima of toch een matje en heb je dan één of tweepersoons?
Alvast bedankt.
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
06.06.2022 17:59
Gebruiken we al jaaren, bevallen prima. We hadden er eerst een luchtbed op, beviel iets minder omdat het koud was. En ik wakker wordt van het bewegen van mijn partner.. Toen matten erop de decathlon ervoor heeft, beviel goed alleen een van de bedden loopt langzaam leeg en daarvoor vind ik ze te duur. Daarom gaan we weer over op luchtbed(den)
Geplaatst door: angelique
, Datum:
11.06.2022 20:59
vorig jaar voor het eerst ermee gekampeerd en wil nooit meer zonder!
we hebben zo'n 2persoons zelfopblazend matras van decathlon erbij, mijn partner en ik verschillen nogal wat in gewicht (ik weeg de helft van hem) maar het ligt echt prima en ik heb geen last van wegrollen in zijn kuil oid. ook geen rugpijn wat we anders wel hadden. worden fit wakker. ideaal!
, Datum:
26.06.2022 16:45
Welke matten van Decathlon hebben jullie?
, Datum:
26.06.2022 19:16
Wij hadden die x10 cm dikke matten die er min of meer bijhoren, grotendeels selfiinflating moest je een beetje bij blazen. Lagen echt heerlijk, alleen die van ons waren beide de. 2e vakantie al lek. Daar vind iik ze dus te duur voor. Je hebt er ook een 2 persoonsversie van. Echt aanrader qua comfort, waarschijnlijk hadden ze bij ons teveel te lijden van hett telkens camping wisselen 12 per vakantie
Geplaatst door: ® Jelijn
, Datum:
27.06.2022 14:10
Wij hebben ze vorig jaar gekocht met de "bijbehorende" selfinflatable matten. Eerst met luchtbed geprobeerd maar dat vonden we net een springkussen worden, zeker als je omdraaide. Met de matten in het prima liggen. Wij hebben voor 2 losse matten gekozen zodat je heb bed ook een keer apart kunt gebruiken. Met een tweepersoonshoeslaken erom gaat dat prima. Ook heb ik de mijne iets minder hard bijgeblazen dan mijn partner. Met leeglopen helpen we ze een handje door de lucht eruit te rollen dan gaan ze zo leeg. Enige nadeel: ze zijn best groot en passen niet in iedere slaapcabine. We waren nu op zoek naar een nieuwe tent en veel slaapcabines lopen al snel schuin omhoog vanaf de grond. Het grondoppervlak is dan wel groot genoeg maar er vlak boven scheelt het dan al behoorlijk, met een luchtbed geen probleem maar een hoger bed zoals deze kan het nog wel eens krap worden. Even passen/opmeten dus ;-)
Oh en het zijn samen best grote pakketten in vergelijking met een tweepersoons luchtbed. Ik weet niet hoe jullie qua ruimte zitten maar het is wel iets om rekening mee te houden!
Geplaatst door: ® Fammeij
, Datum:
28.06.2022 10:44
Kun je ook andere self inflatable matten gebruiken op deze lattenbodem? Wij hebben nu De Waard matten die iets langer en breder zijn, zou dat passen (maw kun je de mat er iets omheen buigen met de banden?)
, Datum:
28.06.2022 13:20
Denk wel dat dat kan, wij hebben nog de oudere lattenbodems, die zijn 1,90 langde matten van decathlon waren 2,00 lang een de banden gingen er prima omheen. Nu zijn de bodems 2,00 lang overigens. En als je twijfelt neem dan een matje mee naar de decathlon en probeer het uit.
Geplaatst door: ® Jelijn
, Datum:
28.06.2022 22:12
Wij hadden nog van die SI-matjes die 3 cm dik waren, dat lag niet goed want die bogen tussen de latten door, die van 10 cm dik ging wel maar die vond ik te smal. Het is dus echt even: matje mee en ter plekke uitproberen!
Geplaatst door: wilma
, Datum:
29.06.2022 00:00
Wij gebruiken de opblaasbare lattenbodems met een gewoon luchtbed erop. De bodems zijn aan elkaar te koppelen en dan een tweepersoons luchtbed erop. Ligt echt supper.
, Datum:
04.07.2022 23:12
Top, bedankt allemaal voor de (positieve) reacties.
Geplaatst door: Nika
, Datum:
05.07.2022 19:02