Lawaai les rivages (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Jiska1978
, Datum:
25.05.2022 23:13
Dag allen,
Wij hebben eind juli voor 2 weken gereserveerd bij Les Rivages in een lodgetent.
Lees overal dat de pubers onder zich er prima vermaken, heel fijn!
Ik maak me toch een tikkie zorgen dat het niet te rumoerig en veel lawaai is op de camping.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Geplaatst door: ® Jan-Willemm
, Datum:
25.05.2022 23:41
Vorig jaar twee weken op deze camping gestaan. Lawaai valt nogal mee. Er loopt bewaking rond die er voor zorgt dat het stil blijft. Naast de camping is een parkje waar jongelui samen komen maar ook dat heeft niet voor veel overlast gezorgd. Verder is het een levendige gezellige jongeren camping.
Geplaatst door: Jiska1978
, Datum:
26.05.2022 14:52
Bedankt voor je antwoord!
Het lijkt ons voor de jeugd ook echt ontzettende leuk!
Wij zijn zelf de wat kleinere campings gewend, waar het vaak wat rustiger is.
We gaan het meemaken, heel veel zin in!
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
31.05.2022 13:56
Wij zijn al 2x op deze camping geweest.... en allebei de keren de eerste/tweede avond van ons verblijf dat ik dacht... wat is het toch rumoerig... of er dan in Millau of omgeving wat te doen was..... vooral (voor mijn gevoel) aan overkant van rivier dat ik "rumoer" hoorde......
Andere avonden/nachten gewoon voldoende rust... het is een gezellige camping, hoef ook niet in de stilte te zitten.... maar heb zeker geen overlast ervaren.
We gaan daarom ook dit jaar nog een keertje terug :-)
Geplaatst door: Mascha
, Datum:
31.05.2022 21:22
Als er bewaking op de camping rondloopt dan is dat zeker niet voor niets. Ik zal zoeken naar een rustige plek, drukte kan je namelijk opzoeken als je er zin in hebt.