Lawaai les rivages (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Jiska1978
, Datum:
25.05.2022 22:33
Dag allen,
Wij hebben eind juli voor 2 weken gereserveerd bij Les Rivages in een lodgetent.
Lees overal dat de pubers onder zich er prima vermaken, heel fijn!
Ik maak me toch een tikkie zorgen dat het niet te rumoerig en veel lawaai is op de camping.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Geplaatst door: Toon
, Datum:
26.05.2022 23:28
Ik heb daar geen ervaring mee, maar wel met kamperen.
Iedereen leeft op een camping buiten en met zijn alle op een groot veld, dat geeft ietsje meer lawaai dan wanneer je thuis zit met de deur dicht.
Vooral familie campings kunnen nog al eens rumoerig zijn met klein gillende meisjes.
Dus lawaai zul je op elke camping tegen komen tenzij je naar een bejaarde camping gaat, en zelfs daar hoor je s`nachts nog gesneurk.
Kortom, ik raad je aan een zak watjes mee te nemen, werkt perfect.
Geplaatst door: Ilja
, Datum:
12.06.2022 21:30
Hi. Je hoort wel wat maar ik vind het erg meevallen. Er wordt ook actief op gehandhaafd.
Overigens zou ik niet vooraan willen staan bij het restaurant/zwembad. Daar is het denk ik wel luidruchtig.
Geplaatst door: ® Doortje
, Datum:
13.06.2022 14:43
Lawaaiige pubers
Huilende baby's
Snurkende buurman (of buurvrouw)
Blaffende honden
Hoort er bij op een camping ........ toch ?? :-)
Geplaatst door: Jiska1978
, Datum:
13.06.2022 20:19
Wij staan ook vrij achteraan op de camping, dus weinig geluid van zwembad ed.
En natuurlijk is er geluid en gezelligheid op de camping, daarom kiezen we er ook steeds weer voor om te gaan kamperen. Les Rivages is alleen een stuk groter dan waar we normaal heen gaan.
Geplaatst door: wendy
, Datum:
14.06.2022 11:00