@mar3tnt,
Wij reizen met een caravan en zonder kids.
De achterbank plat en een grote bench direct achter de voorstoelen.Met kattenbak(afwasteil) in de bench. Wij horen aan het miauwen dat er een boodschap in de bak moet en leiden het beestje ook de goede kant op. Ik ga dan ook even rustiger rijden.
Middendeurtje open en de kat ligt tussen de stoelen op de midden leuning. De bench is bekleed met dun tapijt en staat ingeklemd, staat ook vast met gordels zodat de lading veilig erachter staat. Mijn vrouw heeft een reistas achter haar benen staan waar de kat ook zelf ingaat. Natuurlijk zijn er uitstap afspraken (volgorde) bij een stop of bij tanken.
In de caravan staat een eten en drinkbakje met deksel die gelijk getest wordt op aanwezigheid van water en eten. Daarna een rondje en naar buiten kijken. Als wij zover zijn gaat ze zelf weer in de tas die dicht gerist word en naar de auto gaat. Ik ruim de boel op etc. Door gaan wij weer.
Groeten Wim
Nou corona heeft mij flink gevloerd. Eerste keer. We zouden gisteren vertrekken maar vanaf maandag met hevige koorts/ hoofdpijn in bed. Dat is even schakelen. Niets geboekt nog. En dat wordt later op vakantie gaan. Jongste ligt sinds vandaag ziek op bed ook positief...we zien het wel. Ik ga wellicht aankomende week werken, plak ik er wel een week vakantie bij aan. Manlief gaat wellicht met dochter en vriendinnetje een weekje in NL...Hij kan niet zo bij huis in de wacht staan...nou prima. We zien het wel. Wij zijn afgelopen 2 zomers naar Italië geweest dus we zijn niets te kort gekomen😉