michelin gids (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: kea
, Datum:
23.05.2022 17:39
De gele michelin gids is enkele jaren geleden vernieuwd en is nu blauw.
Ik gebruik op de camping altijd graag papieren gidsen. De eerste gele gids was met een spiraalband.
Bij wind of valpartij scheurden er bladzijden uit. De volgende gele gids was een gelijmd exemplaar.
Dit gelijmde exemplaar brak open en zo vielen er weer bladzijden uit.
3 jaar geleden in Frankrijk weer op zoek gegaan naar een nieuwe gids en die blijkt nu dus
blauw te zijn. In Frankrijk kon je ook een gebonden exemplaar kopen en deze bevalt prima.
Er zijn ook enkele nieuwe kaarten toegevoegd voor de grotere doorrijd bestemmingen.
Ook zijn er overzichtskaarten van Europa toegevoegd.Heerlijk om op de camping uitstapjes
te plannen en op de kaart gegevens te zoeken.
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
23.05.2022 22:39
De blauwe gidsen zijn (ongeveer?) A4 en de gele A3 formaat. Ik gebruik nog steeds een gele uit inmiddels 2007. Geheel losbladig, maar wel lekker overzichtelijk. Ik heb 1 jaar een kleinere gehad en was het continue bladeren zo beu. Gelukkig vond ik toen bij De Slegte een groter exemplaar. Aangevuld met de ANWB kaarten en ViaMichelin app komen we overal prima.
Geplaatst door: Ine
, Datum:
24.05.2022 18:06
Ik gebruik ook nog steeds mijn gele uit 2005, staat inmiddels vol aantekeningen, kan hem echt niet missen. Maar hij is ook ongeveer A4, open geslagen A3, vind dit wel een handig formaat. Zijn ze toen ook groter geweest?
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
25.05.2022 17:50
Nee ik heb echt een grotere Ine.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
25.05.2022 23:12
Alle pagina’s van de oude gids in een insteekhoes(showtas) en vervolgens in een nieuwe ringband gedaan, aantekeningen kunnen er tussen en gaat jaren mee.