Ring Antwerpen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Alex
, Datum:
18.05.2022 11:52
Volgende maand rijden we vanuit de randstad richting Dordogne, de snelste route is voor ons via de ring van Antwerpen. Helaas hebben we vorig jaar op de terugweg onwijs veel oponthoud gehad omdat de Liefkendhoektunel open was maar degene daar vlak na was dicht. We werden het havengebied in geleid en hebben daar 2,5 uur rond gereden. Is het daar nog zo,n puinhoop of is het dit jaar beter geregeld? Iemand daar onlangs geweest en wat is handig R1 of R2 te volgen (heenweg)? De navigatie in de auto wist het ook niet meer en bleef ons terugleiden naar de afgesloten tunnel. We willen dus rijden: Antwerpen, Gent, Lille en Parijs.
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
18.05.2022 13:17
Geplaatst door: scg
, Datum:
18.05.2022 14:19
Wij hebben deze route vorige week gereden, weliswaar op zaterdag, dus weinig vrachtverkeer. Breda, Antwerpen, Gent, Lille. E19, E34, E17. Volgens mij is dit Ring 1.
Geen problemen gehad of wegomleggingen.
De terugweg is wel even oppassen bij Antwerpen. Er staan ook borden met: Navigatie uit!. Dus dan gewoon Breda volgen.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
18.05.2022 15:53
Geplaatst door: Kat
, Datum:
19.05.2022 22:55
Er wordt nu gewerkt ‘s nachts en in het weekend aan de tunnels van de r2 (beverentunnel, liefkenshoektunnel en tijsmanstunnel). Een 4 tal weken dacht ik. Overdag is er geen probleem met werkzaamheden. Via de kennedy (r1) moet je rekening houden met de oosterweelwerken.
Geplaatst door: Hilde
, Datum:
20.05.2022 09:36
Ik doe de Kennedytunnel dagelijks, en zou zeggen, tenzij je 's morgens vroeg (voor 6:30) of 's avonds laat (na 19:00) of in het weekend kan passeren (en dat is dan nog geen garantie), ver uit de buurt blijven. Er is daar elke dag wel iets dat voor giga files zorgt, en dat in beide richtingen.