Overnachten rondom Valance (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Brenda
, Datum:
16.05.2022 20:15
Deze zomer willen we een combinatie maken van Frankrijk en Spanje. We rijden met een vouwwagen en willen rondom Valance gaan overnachten om daarna de volgende dag weer verder naar Spanje (omgeving L'Escala). Ik zoek nu een fijn adres om te overnachten.Het mag een camping zijn of een hotel met afsluitbare parking. We reizen met 2 pubers. Weten jullie een goed adresje voor ons?
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
16.05.2022 20:54
Camping Drôme Le Soleil Fruité net boven Valence is echt perfect voor een overnachting. Alles aanwezig, ruime afgescheiden plekken en prima zwembad.
Geplaatst door: Karen
, Datum:
16.05.2022 21:12
Wij hebben.een keer gestopt bij soleil fruite, wij wilden het gebruiken als overnachtingscamping. We waren vroeg op de dag, echter alles vol.
Geplaatst door: svdl
, Datum:
17.05.2022 08:32
Wij hebben ook overnacht op Camping Le Soleil Fruité. Hebben er toen 2 nachten gestaan op de weg terug van Spanje. Toen was er genoeg plek maar was wel aan het einde van de vakantie.
Groot toilet gebouw. Mooi zwembad. Onze kinderen waren toen 15 13 en 9.
Hebben toen volgens mij van te voren op de terug weg geinformeerd of er plek was
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
17.05.2022 08:49
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
17.05.2022 10:04
Soleil Fruite kun je nu al boeken voor 1 nacht ben je zeker van een plek. Ook wel advies om 2 nachten te boeken. Het is een fijne camping met mooie zwembaden en dagje extra is wel fijn
In Tournon sur Rhone dus aan de "overkant" van de Rhone zijn ook een aantal campings.
Dus mss maar gewoon boeken geeft wel rust.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
17.05.2022 10:13
Camping Le Soleil fruité is niet echt een overnachtingscamping. De camping wordt grotendeels gebruikt om langer te verblijven en dat is de camping ook waard. Het is een prachtige camping om een week of aantal weken te verblijven!
Camping les Lucs in Tain l’hermitage is wel zo’n typische overnachtingscamping in de buurt van Valence.
Mocht je net wat noordelijker nog uitkomen kun je ook overnachten op camping de Lyon in Dardilly. Hier heb je ook accomodaties die je voor 1 nacht kunt huren en er zijn genoeg kampeerplaatsen dus mocht je met eigen kampeermiddel er willen staan kun je altijd terecht zonder te reserveren.
Geplaatst door: Marjel
, Datum:
17.05.2022 22:16
Veel kleine kinderen op soleil fruite. Afgelopen jaar 1 nacht gestaan ter overnachting. Onze pubers waren blij dat we weer vertrokken, zouden het geen 2 weken volhouden.
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
18.05.2022 07:35
Wellicht niet wat je zoekt, maar wij overnachten altijd bij een B&B Hotel (rijden met vouwwagen). Dit jaar overnachten bij B&B Hotel Valence Nord. De meeste B&B Hotels hebben familiekamers, je hebt een eigen badkamer/toilet. Netjes schoon en prima ontbijtje. Vouwwagen is de afgelopen 15 jaar nog nooit wat mee gebeurd (afgesloten parkeerplaats)
Geplaatst door: ® Wil B.
, Datum:
18.05.2022 09:12
, Datum:
18.05.2022 19:48
Oh wat een fijne tips van jullie. Ik ga in ieder geval Soleil Fruite op mijn lijstje zetten en de B&B Valence Noord. We willen eigenlijk niet ver vooraf boeken, omdat we willen kijken hoe de reis verloopt. Normaal als we in Frankrijk blijven en naar de Ardèche of Côte d'Azur gaan, overnachten we vaak op camping Aux Rives du Soleil.
We hebben een beetje angst om zo de vouwwagen vol met spullen op een parking te zetten bij een hotel. Mijn vriend wil graag de vouwwagen opzetten voor een nachtje (Holtkamper Kyte), maar ik voel meer voor een hotel. Maarja daarvoor heb je natuurlijk geen vouwwagen. We zijn er dus nog niet uit. Maar ik ga nog een lijstje maken.
Mochten er nog meer tips zijn dan alleen Soleil Fruite dan hoor ik dat graag.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
19.05.2022 00:04
Lang geleden hier eens overnacht, b&b maar ook de mogelijkheid om te kamperen. Wel bohemien je moet er van houden.
https://www.zonnig.com/
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
19.05.2022 10:05
, Datum:
06.06.2022 14:31
Als we naar het zuiden van Frankrijk gaan overnachten we vaak op Aux Rives du Soleil. Erg fijne camping voor 1 a 2 nachtjes. Voor naar Spanje is dit echter iets te weinig kilometers vanaf Nederland. Dan is het tweede stuk dat je moet rijden nog zo lang. We zoeken eigenlijk zo'n camping, maar dan even wat verder weg.
Geplaatst door: willem
, Datum:
06.06.2022 15:25
wij overnachten altijd naar spanje toe op camping la garenne in saint laurent du pape dit reserveer ik altijd voor 1 nacht, bakker in het dorp gaat om 7 uur al open.
zwembad op de camping en een eenvoudig resaurant. aardige eigenaaresse [nederlands] en terug overnachten we altijd in pont de vaux, camping aux rives du soleil
, Datum:
08.06.2022 20:15
Gekeken op Soleil Fruite en La Garenne, maar die zijn op de beoogde data al vol geboekt. Dus die gaan het jammergenoeg niet worden. Wel jammer, want ze zagen er mooi uit. Dus weer terug naar de zoekmachine dan maar.
Geplaatst door: Bart
, Datum:
08.06.2022 20:45
2 km voorbij camping la Garenne in st Laurent du pape ligt Domaine de lamiral. Prima plek voor een overnachting. Volgens mij kan je ook je caravan daar neerzetten.
https://domainedelamiral.com
Geplaatst door: Gerd@
, Datum:
08.06.2022 20:51
Geplaatst door: ® Noren-63
, Datum:
08.06.2022 21:33
Vlakbij de door Tineke-webmaster genoemde campings: Camping Le Castelet in Saint-Jean-de-Muzols.
Geplaatst door: Timmers
, Datum:
21.06.2022 15:09
Hoi,
wij overnachten altijd in een hotel, Le Nouvel in Potes-les-Valence.
Klein hotel met afgesloten parking, wij hebben altijd een aanhangwagen. Hotel heeft een leuk terras met restaurantje en een klein zwembad, kan je wel lekker afkoelen ;)
Komen in de namiddag aan, kids zwembad in en wij lekker op terras met een drankje ;)