Camping met rivier en disco (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Bianca
, Datum:
12.05.2022 20:15
Wij gaan voor de eerste keer met ons (samengestelde) gezin naar Frankrijk.
Nu zijn we op zoek naar een camping aan een rivier met wat stroming zodat ze met een band kunnen losgaan en we willen graag een disco voor de oudste kids.
Het liefst midden Frankrijk….
Wie I wie heeft de ideale camping voor ons?
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
13.05.2022 00:39
Herinnering uit de oude doos: Terrassencamping les Plantas in Les-Ollières-sur-Eyrieux. Had toen ik tiener was een disco en tegenwoordig kennelijk ook een zwembad. Ligt aan een beek waarin je lekker kunt pootjebaden. Valt tegenwoordig alleen in een prijscategorie waarbij ik bij voorbaat al afhaak. Maar ja, ik hoef al die luxe ook niet.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
15.05.2022 15:56
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
15.05.2022 18:10
Ik denk dat de combinatie rivier met stroming en disco een probleem gaat worden. Er zijn maar weinig campings met disco en die liggen vaak aan zee. Campings aan een rivier waar je met een band de rivier af kunt gaan zijn er meer. Geschikte rivieren zijn o.a. de Dordogne, Allier, Tarn, Hérault, Cèze, Gardon, Ardèche, Chassezac, Ubaye, Verdon, Drôme.
Veel campings die aan die rivieren liggen zijn echter al volgeboekt voor het hoogseizoen.
Je kunt hier op de kaart zoeken en een filter instellen. Het zal denk ik nier meevallen om nu nog iets te vinden wat aan jouw wensen voldoet.
https://www.camping-frankrijk.nl/kaart
Geplaatst door: Marike
, Datum:
15.05.2022 20:29
Misschien de volgende campings:
- Camping Le Ranc Davaine in Saint alban Auriolles
- Camping Aluna Vacances in Ruoms (deze camping ligt niet direct aan een rivier, maar in de buurt wel genoeg mogelijkheden om ergens bij een riviertje te zwemmen)
Geplaatst door: BonnefooiRJ
, Datum:
16.05.2022 10:36
In Millau heb je volgens mij verschillende campings die aan de rivier liggen, maar ook nog eens een disco organiseren.