Hoeveel km rijden jullie op een dag met caravan (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® gerd@
, Datum:
17.05.2022 19:46
@Jan52 , ik heb je een mailtje gestuurd .
Geplaatst door: Knaussie68
, Datum:
21.05.2022 12:51
Omdat mijn vrouw liever niet rijdt hou ik t gemiddeld op zo’n 700 km , afhangend van verkeersdrukte en opstoppingen . Fit vertrekken rond 9 uur en fit aankomen rond 1800 uur
Geplaatst door: J
, Datum:
21.05.2022 19:30
700 km in zo’n korte tijd?
Dat halen wij echt niet.
We doen rustig aan, vertrekken na het ontbijt en de koffie. We nemen ruime pauzes en stoppen weer vroeg, uiterlijk 16.00 uur.
Dan kunnen we nog lekker wat wandelen , omgeving bekijken, terrasje pakken.
Elke dag vanaf vertrek thuis is vakantie 🥳
Geplaatst door: Twan
, Datum:
26.05.2022 15:47
Jaren lang de kids tegen 19.00uur in de auto geladen om vervolgens de 1400 kilometer in één ruk te rijden.
(wel met tussenstops uiteraard)
Het voordeel is dat ze dan bijna de gehele reis slapen zodat je meters kan maken.
En s'nachts is het niet zo druk waardoor je nog meer meters kan maken.
Tegenwoordig doe ik wat rustiger aan en zie ik wel wanneer het schip strandt.
Mijn rit eindigt wanneer het uitkomt (ligt aan de drukte en onze gemoedstoestand) en maak ik dus gebruik van campings voor tussenstops.
Maar, vreemd genoeg doen we dan nog steeds zo'n 800 a 900 kilometer per dag.
Het is maar net wat je gewend bent dus.
Geplaatst door: marian
, Datum:
26.05.2022 15:58
Ik rij alleen en doe dag 1 met enkel een auto rond de 850 km. Rond 4 uur in de nacht vertrekken ( het ultieme vakantiegevoel) en rond 2 uur of half 3 op de camping. Ook moe na het werken en daarom zetten we de tent op en blijven dan 2 of 3 dagen op die camping om lekker bij te tanken. Daarna nog ongeveer 300 km daarna voor een langer verblijf. Terug doen we hetzelfde. Pakken dan nog een camping op de terugreis voor een dag of 3. Met een tent heb ik geen zin om voor 1 nacht alles neer te zetten. Ik moet rijden en man zet dan vaak de tent op . Kan ik even lekker niksen.