Last minute meivakantie (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Karen
, Datum:
18.04.2022 11:27
Onze plannen zijn om last minuten iets in Frankrijk te boeken van 27 april tm 8 mei. Nu lijkt het weer nog niet geweldig te zijn. Ons plan was richting Zuiden en aan de kust. We wachten nog maar even een weekje met boeken voor het weerbeeld. Wie wacht nog meer af waar het tzt het beste weer is?
Geplaatst door: Marike
, Datum:
18.04.2022 15:20
Normaal gesproken weten we wel waar we heen gaan in de meivakantie, maar ook wij wachten even af waar het weer het beste is. Wij gaan met eigen caravan en willen of richting Serignan Plage of richting de cote d’Azur. Mocht bijv het weer in de Ardèche/ Drome beter zijn kiezen we mogelijk nog voor die omgeving. Onze ervaring is wel dat het weer vaak toch wel wat beter is dan wordt voorspeld dus we gaan sowieso een week richting Frankrijk. Wij gaan vanaf 30 april.
Geplaatst door: KimG
, Datum:
18.04.2022 15:28
Hier ook! Wij gaan 29 april tm 8 mei. Zomers altijd met eigen caravan maar idee is nu iets te huren. Wij hebben voor Corona meerdere malen in de meivakantie toen bij RCN 2 dagen voorafgaand geswitcht van regio ivm weer, is zo wisselend, dus heb nu al lijstje met leuke campings en kijk het weer aan en boek echt pas 1/2 dagen voor vertrek.
Geplaatst door: Saskia
, Datum:
18.04.2022 19:46
Ook wij willen met eigen caravan naar zuid Frankrijk. Voorkeur is nu Camping les cascades in la roque sur ceze. Hier word steeds beste weer ook aangegeven maar toch wacht ik ook nog paar dagen af...welke campings hebben jullie op t oog? La dragonniere staat ook op mijn lijstje maar is weer net iets verder rijden.
Geplaatst door: Inge
, Datum:
18.04.2022 21:06
Wij vliegen 28 april naar nice en verblijven dan 9 dagen op la baume in frejus. We huren een auto.
Dit alles al nov 2021 geboekt.
De weersvoorspellingen zijn altijd maar weer afwachten. We hopen er maar het beste van.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
19.04.2022 10:35
, Datum:
21.04.2022 16:17
Weten jullie al wat het wordt qua weer?
Ik neig naar omgeving Frejus of Argeles sur mer.
Geplaatst door: Kimg
, Datum:
23.04.2022 08:11
Ik wacht nog even af, rondom Mornas of Côte d’Azur zijn de weerberichten nu wat beter. Maar ik bekijk ook de Franse weersites. Jullie al geboekt Karen?
, Datum:
23.04.2022 20:17
Wat toevallig. Wij neigen ook naar Mornas. Hebben argeles en frejus laten vallen tot nu toe
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
24.04.2022 08:18
Wij zijn vanmorgen wakker geworden in Le Muy (nabij Frejus), de zon schijnt. Vanmorgen nog wat regen voorspelt, vanaf morgen 23 graden. Heerlijk! Ik zou zeggen, twijfel niet meer, boek gewoon.
, Datum:
24.04.2022 09:26
Wij hebben zojuist beauregard in Mornas geboekt.
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
24.04.2022 11:22
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
24.04.2022 13:20
Geplaatst door: KimG
, Datum:
28.04.2022 17:50
Wij hebben net la baume geboekt 29/4 tm 7 mei in Fréjus. Weer is nu goed maar aankomende week niet top, al zijn de Franse weersites positiever. We hopen er het beste van!
, Datum:
28.04.2022 21:41
Wij zijn sinds gisterochtend in Mornas. 2 dagen strak blauwe lucht en rond de 24 graden gehad.
Toen we thuis het weerbericht in de gaten hielden wisselde het weer elke dag. We gaan zien wat de komende 1.5 week brengt.
, Datum:
02.05.2022 21:27
Wij zitten sinds 28 april in Frejus. En wat is het genieten! Een ware traktatie. Heerlijke temperaturen. We genieten nog even verder, en na de vakantie zullen we een review doen over camping ls baume.
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
04.05.2022 14:03
Nog veel vakantieplezier daar in het Zuiden. We gaan zelf vrijdag (maken een uitstapje via Verdun) naar een vakantiehuisje in het Saarland nabij Remich. Uiteraard ook uitstapjes naar Frankrijk. Naast het boodschappen halen, hebben we ook de binnenstad van Metz op de lijst gezet en Chateau Malbrouck voor een ochtend (naast ook uitstapjes in Saarland, rond Trier en in Luxemburg).
, Datum:
04.05.2022 17:02
Dat klinkt ook als een goed vooruitzicht! Veel plezier!