Plaatsen camping Justin (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Fam S
, Datum:
10.04.2022 09:33
Wij willen graag 2 weken boeken op Camping Justin in Die. Wie kan op basis van ervaring een aanbeveling geven voor een mooie plek met schaduw, deze verschillen nog al wordt eerder genoemd.
Wij kunnen kiezen uit A4, A5, A27, A49, B16, B20, C8 en C9 Er is een nieuwe plattegrond.
Geplaatst door: Johann
, Datum:
10.04.2022 11:16
De a plaatsen hebben s’ morgens schaduw en de c plaatsen s’middags. Op de b plaatsen hebben wij nooit gestaan maar volgens ons toch ook wel schaduw.
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
10.04.2022 14:57
Ik zou, zoals ik het me nog herinner, liever niet voor de A-plekken gaan die nog over zijn. Zeker niet voor A4 en A5 want die liggen onder aan de weg waar alle campinggasten en mensen die naar het openbare zwembad gaan langs komen. Wat ik me daarvan herinner is dat je vanaf de weg zo van bovenaf de plaatsen op kon kijken maar misschien is het nu nog meer begroeid. Wij zijn daar ik 2015 geweest en hadden plek A17 en A18. Dat ging nog wel maar meer richting de uitgang vond ik het toen allemaal wat voller lijken.
De B plaatsen waren toen nog met weinig schaduw maar volgens mij zijn de bomen daar nu al aardig groot geworden. B20 ligt net bij het sanitairgebouw, zou ook niet mijn directe keuze zijn. B16 lijkt me nog niet zo onaardig, weet natuurlijk niet hoe groot die is.
De plaatsen C8 en C9 vond ik toen wel mooi liggen wel wat drukker dan B16.
Geplaatst door: Fam S
, Datum:
12.04.2022 07:52
Hartelijk dank voor de reacties. We gaan in ieder geval niet voor de A nummers.