Plaatsen le Clot du Jay (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: RKH
, Datum:
09.04.2022 08:45
Door een ander topic (Koude avonden in de Alpen) hebben we uiteindelijk de knoop gehakt om voor le Clot du Jay te gaan.
We kunnen een mobile home krijgen op plek C04 of C05, helemaal achter op de camping. Wie van degenen die er recentelijk nog zijn geweest kan mij iets over deze plekken vertellen? In andere topics worden er hele andere plekken genoemd, dus ik vermoed dat de plattegrond nog niet zo lang geleden gewijzigd is...
Geplaatst door: Annet
, Datum:
09.04.2022 20:32
Op de oude plattegrond waren dit de plaatsen 3 en 4, mocht je dan wel meer informatie kunnen vinden.
Volgens mij prima plekken, wel het verst weg van zwembad en restaurant, maar de camping is sowieso niet groot, dus alles is dichtbij elkaar.
Geplaatst door: RKH
, Datum:
09.04.2022 20:40
Dank je wel! Zijn die plaatsen daar allemaal een beetje even groot?
Op streetview lijkt er achter deze plaatsen nog iets te zitten, ook een zwembad. Heb je daar overlast van?
Geplaatst door: Annet
, Datum:
10.04.2022 16:50
Wij stonden op B21 en vrienden op C15, op beide plekken geen overlast gehad van een evt. zwembad achter de camping. Ik heb eerlijk gezegd niet erg op de mobilhome plekken gelet, wij kamperen met tent, en de tentplekken waren heel erg ruim.