la Baume of Domaine de Naiades in mei, aanbieder? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: KimG
, Datum:
03.04.2022 11:05
la Baume of Domaine de Naiades in de meivakantie, is de vraag. Ik wilde nog niet boeken maar zie veel vol stromen, dus wil toch plannen. Normaal gaan we naar kleine campings zoals Les Charmilles met eigen caravan, maar nu in mei met name op zoek naar verwarmd zwembad en huuraccommodatie. Zijn jaren in mei met de kids (4 & 9) naar RCN In Le Muy en RCN la Bastide geweest, prima weer, levendig en Nl speelmaten. Nu twijfel ik tussen la Baume of Domaine de Naiades, forum doorlopen en zie plus en min punten van beiden. Iemand nog extra tips voor keuze? En via welke aanbieder? Roan al vol en bij Eurocamp ook beperkt, die kwamen er goed uit recensies.
Geplaatst door: Inge
, Datum:
03.04.2022 13:09
Wij gaan naar la baume in de meivakantie. Geboekt via luxcamp/eurocamp. Voor ons de 1e keer, dus geen ervaring.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
03.04.2022 19:35
We zijn destijds naar Domaine de Naiades geweest. Voor eerst dat het zwembadwater echt een lekkere temperatuur had. Ik zelf elke dag gezwommen, meestal laat ik dat in de meivakantie aan me voorbijgaan om enkele keer na. De camping ligt er als uitvalsbasis prima voor grimaud, saint tropez.
We hebben toen geboekt via eurocamp, maar wel via ierland (eurocamp.ie) wel de euro, maar goedkoper omdat Ierland geen meivakantie kent.
Ook camping Brasilia geboekt via eurocamp.ie in een vakantie eerder. Gaat altijd prima en die paar honderd euro verschil is mooi meegenomen.
Brasilia was echt een leuke camping in een fijne omgeving, alleen de wind was er hard. EN heel raar: het zwembad met de lekkere temperatuur was alleen voor mensen die baantjes wilden trekken, kinderen mochten alleen spelen in de ijskoude baden.... Het stof en bloesem was enorm dus als je last hebt van hooikoorts: neem je hele druppel en pillenhandel maar mee.
Geplaatst door: KimG
, Datum:
03.04.2022 19:52
Ja, die positieve kritieken over goede zwembad temperatuur zag ik ook! Dat is al heel fijn. Dank! T is natuurlijk al een tijdje geleden dat ‘normale meivakanties in buitenland konden’…