Camping Spineuse, Neufchâteau, België (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® freekvo
, Datum:
28.03.2022 17:18
Wie heeft hier recent (in de afgelopen 1 à 2 maanden) nog gestaan? Volgens Google Maps is de camping tijdelijk gesloten en de website is ook niet meer actief.
De camping staat ook niet meer in de ACSI-app. Natuurlijk kan ik bellen maar als er niet wordt opgenomen, ben ik nog niet veel wijzer.
Geplaatst door: J
, Datum:
28.03.2022 17:37
Bericht op Zoover
Corsendonck, nietsontziende mensen.
Helaas is deze mooie camping verkwanseld aan de Corsendonck groep. Naastgelegen camping was al in hun handen maar ze mochten geen gebruik meer maken van de op en afrit. Spineuese wordt een clamping en doorgaande weg naar val de emaroude. (Oude camping). Alle vaste gasten op 1 na, kregen op 27 december een brief dat ze voor 28 februari weg moesten zijn en de plek shoon achtergelaten. Wij zijn daar 22 jaar achter elkaar geweest en moesten nu alles achterlaten. Waarom 1 gast wel mocht blijven staan heb ik nagevraagd bij de CEO van de Corsendonck groep. Deze blijkt uit te blinken in stilzwijgen! Een aantal andere vaste gasten hebben het laatste jaar nog behoorlijk geinvesteerd om hun plekje nog mooier en gezelliger te maken, nu konden ze een opkoper laten komen. Onbegrijpelijk dat niet alle mensen hetzelfde behandeld werden met het ontruimen. Hoop dat Karma zijn werk doet.
Geplaatst door: J
, Datum:
29.03.2022 10:26
Wel jammer dat deze camping verdwijnt.
Het was een heerlijke overnachtingscamping.
Geplaatst door: ® freekvo
, Datum:
29.03.2022 15:01
Ik heb ze gebeld. "Hier Proximus. Het door u gekozen nummer is niet meer in dienst."
Dat lijkt me wel duidelijk, dus.