Camping Beau Rivage Saint-Ambroix staplek (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® m-g
, Datum:
18.03.2022 10:04
Na diverse topics over deze camping gelezen te hebben en de foto's bekeken dacht ik dat ik een foto van onze plek (72) gevonden te hebben. Volgens de eigenaren was dit echter niet de juiste foto... Wie kan mij helpen aan een foto van deze staplek?
Alvast bedankt!
Geplaatst door: Adriaan
, Datum:
20.03.2022 13:12
Hoi,
Ik denk dat ik een foto van plek 72 gevonden heb op de website van de camping zelf. Als je bij de info bladen van het reserveringssysteem bent (bij de prijzen) dan staat er een foto van een vouwwagen onder de bomen met een stationwagen ervoor. Ik heb jaren geleden (toen nog 2 sterren) in het voorseizoen het hele terrein gesnoeid en klaar gemaakt voor het kampeerseizoen en natuurlijk vele keren gekampeerd. Succes met zoeken. Adriaan
Geplaatst door: ® m-g
, Datum:
20.03.2022 17:31
Geplaatst door: Akka
, Datum:
24.03.2022 14:21
Ik denk dat de foto plek 70 is. Wij hebben ooit op 17 gestaan, mijn schoonouders op 72.
Beide mooie ruime plaatsen.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
24.03.2022 15:26
Geplaatst door: svdl
, Datum:
29.03.2022 12:49
Wij hebben volgens mij op 68 gestaan vorig jaar en wat ik me kan herinneren is het een grote plek. Er lopen wel soms mensen over je plek heen omdat het de weg naar het wc gebouw is. Mensen kunnen langs het plaatje gaan dat ze niet over je plek lopen maar sommigen doen dat niet. Heb geen foto van de plek