Vogezen in de meivakantie (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Karin
, Datum:
13.03.2022 11:37
Komende meivakantie willen we met ons gezin (ouders, 2 kinderen van 14 en 17 jaar + een hond) een chalet in Frankrijk huren. Omdat onze zoon maar 1 week vakantie heeft, willen we niet al te ver Frankrijk in. Onze keus is gevallen op de Vogezen (evt. Elzas of Zwarte Woud zou ook een optie zijn). De Jura vinden we al te ver. Een overdekt zwembad zou heel fijn zijn.
We hebben gekeken naar camping Flower La Steniole in de Vogezen. Is dit een aanrader? Zover we kunnen zien ligt deze camping in een heel mooi gebied om te wandelen en te mtb-en. We vragen ons wel een beetje af of deze camping niet heel erg rustig is. Zeker in deze periode.
Ligt deze camping centraal voor uitstapjes?
Geplaatst door: Henny
, Datum:
13.03.2022 12:01
https://www.masevaux-camping.fr/
Vanaf hier kun je veel kanten uit......Prima camping , vriendelijke eigenaren !!
Op loopafstand van het plaatsje, wandel /MTB vanaf de camping.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
13.03.2022 12:28
Geplaatst door: Karin
, Datum:
13.03.2022 12:35
Henny, bedankt voor de tip. Deze camping is niet (meer) beschikbaar in onze periode.
Geplaatst door: marian
, Datum:
13.03.2022 16:06
JP vacances. vlakbij gerardmer, leuk zwembad, veel te doen in directe omgeving.
Geplaatst door: ® Karin
, Datum:
13.03.2022 22:08
Marian, heeft JP vacances ook een overdekt zwembad of alleen een buitenbad? Op de foto's zag ik alleen een buitenbad en daarom was die camping voor ons afgevallen.
, Datum:
13.03.2022 22:38
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
14.03.2022 08:58
@Karin, la Steniole ligt fantastisch en ook in de buurt van allerlei activiteiten. Ik ben er heel lang geleden geweest dus weet niet hoe het nu is. Ik denk dat de Meivakantie redelijk rustig is.
Geplaatst door: ® Karin
, Datum:
14.03.2022 17:48
Johan, wat handig dat je de lijst kan filteren op overdekt zwembad. Ik heb van je eerdere lijstje alle campings één voor één bekeken of er een overdekt zwembad bij zit. :)
We hebben nu alles tegen elkaar afgezet. Zwembad/score op zoover/prijs ed. Dan komt deze camping voor ons toch als beste uit de bus, dus we hebben geboekt!
Carolien, goed om te horen dat de camping jullie goed bevallen is!
Geplaatst door: marian
, Datum:
14.03.2022 18:42
@karin, ja enkel een buitenbad. Wel superleuk met een raam onder water. Had over die vraag heen gelezen, misschien in mijn enthousiasme over die camping :-)
, Datum:
15.03.2022 19:19